Gość lukpio3 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Witam. Zamontowałem w swojej astrze G MIDa. Silnik 1.6 16V. Kable na 100% podłączone są prawidłowo ponieważ sprawdzałem 2 razy i sprawdzał jeszcze kolega więc wszystko jest ok. Niestety na wyświetlaczu nie wyświetla mi chwilowego oraz średniego spalania. Podczas gdy samochód stoi na wyświetlaczu w miejscu chwilowego spalania mam literkę F, gdy ruszę samochodem komputer wyświetla 0.00. Po podłączeniu do komputera pokazuje się cały czas jeden błąd, jest to błąd 24 czyli czujnik prędkości bądź jego obwód. I teraz nie wiem gdzie mam szukać przyczyny i jak rozwiązać ten problem. Znalazłem w internecie że sygnał z impulsatora podawany jest również do radia. Radio mam fabryczny i nic w nim nie ruszał zatem ono winne raczej nie jest. Gdzie szukać dalej - nie wiem . Brakuje mi pomysłów. Z tego co się dowiedziałem to ten impulsator znajduje się w piaście ABS w lewym przednim kole. ABS oraz licznik działają mi prawidłowo. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2934-astra-g-mid-brak-%C5%9Bredniego-i-chwilowego-spalania/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Sprawdz czy nie masz na skrzyni impulsatora... Okolice pajaka, nad mechanizmem roznicowym.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2934-astra-g-mid-brak-%C5%9Bredniego-i-chwilowego-spalania/#findComment-16401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukpio3 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Właśnie u mnie chyba impulsator jest razem z piastą ABS bo tak w astrach II było. Jak miała ABS to impulsator był z piastą, jak bez ABS to na skrzyni a ja mam z ABS. Chyba że były różne wersje.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2934-astra-g-mid-brak-%C5%9Bredniego-i-chwilowego-spalania/#findComment-16406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Byly dwie wersje. Jedna miala wszystko w kole, druga miala na skrzyni. Nie wiem czy wystepowaly obie wersje na raz i co decydowalo o tym ktory typ jest w aucie (byly G bez ABSu? raczej nie)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2934-astra-g-mid-brak-%C5%9Bredniego-i-chwilowego-spalania/#findComment-16413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukpio3 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Właśnie rzeczą która decydowała co jest gdzie był ABS. Astry G bez ABS jak najbardziej były. Produkowano je od 1998r a wtedy nie było obowiązku montowania ABSu we wszystkich pojazdach, wszedł on później. Nawet niedawno mogłem się o tym przekonać kupując tylną belkę z tarczami żeby przełożyć je do siebie bo miałem bębny które wymagały już remontu więc żeby nie remontować wymieniłem na tarcze i właśnie kupiłem belkę z tarczami bez ABSu bo była tańsza i dawałem swoje piasty bo pasowały.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2934-astra-g-mid-brak-%C5%9Bredniego-i-chwilowego-spalania/#findComment-16416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się