Gość waldemar18 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witam.Problem z moim samochodem polega na tym , że kopci cały czas na biało - niebiesko(przy uruchomieniu bardziej , póżniej nieco mniej)Przy podłączeniu do kompa wykazało że ma za duży kont wtrysku, tj.przy wyłączonym silniku pokazuje około 20 stopni !!, a przy uruchomionym i zwiększaniu obrotów ten kont wzrasta do około 35 stopni.Mechanik który sie tym zajmował stwierdził iż jest walnięty sterownik w pompie.Prawdopodobnie jest to rzecz w tym samochodzie (opel vectra 2,0 dti 2002r, 101 KM) nie do naprawienia ponieważ jest to jeden sterownik od sterowania pompą i sinikiem który jest umiejscowiony w pompie wtryskowej- tak stwierdził mechanik!Stwierdził również że nieda sie ustawić konta wtrysku!, jedynym wyjściem jest kupno nowej pompy (koszt około 8 tys.+ustawienie elektroniki)Pytanie jest takie czy ktoś wie gdzie można ustawić kont wtrysku w takim silniku , ewentualnie naprawić pompę , sterownik, lub problem może jest w czym innym.Dodam, że są również małe problemy przy uruchamianiu(mechanik stwierdził że za wcześnie wtryskuje paliwo ).Z góry dziękuje za podpowiedzi.Jeśli ktoś ma namiary na mechanika który zna się na tym - to mieszkam w woj. podlaskim.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2878-pompa-wtryskowa-opel-vectra-c-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 W sterownikach tych pomp pada tranzystor kiedyś wymieniałem taki w sabie 2,2tid taka sama pompa jest u ciebie tu masz filmik jak to zrobić i jest na necie sporo tego. Ja wyjmowałem sterownik bez wyjmowania pompy. http://forum.opel24.com/topic/29090-Wymiana-tranzystora-pompy-VP44-problemy-i-uwagi/ Te pompy występują w autavh: - AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI (1997 - 2006) - BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39) - DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002) - FORD Fiesta 1.8 TD - FORD Focus 1.8 TDDi - FORD Mondeo 2.0 TDDi - FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE - ISUZU KB 3.0 TDI - MITSUBISHI CANTER 3.0 - NISSAN Almera 2.2 - NISSAN Patrol GR 3.0 - NISSAN FRONTERA 3.0 - OPEL Astra 1.7 DTI ,2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL CORSA 1.7 DT, DTI, DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL MERIVA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL VECTRA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL Frontera 2.2 DTI - OPEL Omega 2.0 DTI, 2.2 DTI - OPEL Sintra 2.2 TD - OPEL Vectra 2.0 DI , 2.O DTI, 2.2 DTI - OPEL Zafira 2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI - ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT - SAAB 9-3, 9-5 2.2 - SKODA SUPERB 2.5 TDI - VW Passat 2.5 TDI - VOLVO FL6 5.5   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2878-pompa-wtryskowa-opel-vectra-c-20-dti/#findComment-16087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się