Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

31102011013.jpg

31102011015.jpg

31102011017.jpg

31102011018.jpg

 

 

https://lh4.googleusercontent.com/-shshUI_Avhg/Tq-m42id89I/AAAAAAAAAAg/Jutnu2IGfYA/s128/31102011013.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-Nqz825bRktk/Tq-m9ksbUvI/AAAAAAAAAAo/HcM2DR5-SFU/s128/31102011014.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-T-anlFZIGQ0/Tq-nGkOw0OI/AAAAAAAAAA4/XDCOXUB2vho/s128/31102011017.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-gODauPs5MZw/Tq-nIJlhjjI/AAAAAAAAABA/CYT3ivhjYdc/s128/31102011018.jpg

 

[ Dodano: 2011-11-01, 12:40 ]

fotki i linki jakie są takie są trudno

chyba znalazłem już miejsce gdzie była ta sprążyna elektryk gdy się bawił i sprawdzał iskrę miał ją a w pewnej chwili z jednej świecy znikła potem szukał sprężynki do fajki świecy i jakąs założył czy jest tam taka i jeśli wypadła nogłaby dostać się do środka? czy przez gniazdo świecy czy przez przepustnice? jeśli to ta spręzynka to i tak nie jest ona powodem przez który auto nie chodzi gdyż nie chodziło już wcześniej stąd też jak na moje oko i oko mechanika w którego garażu cała operacja się odbywa brak uszkodzeń czy to tłoków czy zaworów a auto dalej stoi...............

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15107
Udostępnij na innych stronach

G ma ssacy z klapkami chyba? wiec stad moglo sie wziac :( Duze zniszczenia?

Klapki były zdaje się tylko w takich silnikach:

X16XEL

X18XE1

Z18XE

X20XEV

 

Według mnie to ta sprężynka nie wygląda na taką z fajki od świecy (drut jest za gruby) - chyba że na tych zdjęciach tak niespecjalnie wyglada.. Ponadto żeby ją wdusić do cylindra przez otwór od świecy to trzeba by się namęczyć - sama by tam nie wpadła. A nawet jak by jakimś cudem wpadła to resztki sprężynki byłyby tylko na jednym tłoku, a z tego co zrozumiałem to resztki były na co najmniej dwóch tłokach. Po mojemu to coś wpadło od strony kolektora ssącego i uszkodziło zawory (zawór). Jak masz już zdjetą głowicę to możesz zrobić wstępnie test szczelności zaworów za pomocą nafty.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15134
Udostępnij na innych stronach

były podejrzenia że to coś właśnie z ssącego hmm w sumie to są one nadal niemniej dwa dni przed zdjęciem głowicy i tymże odkryciem znikneła spręzynka z fajki po czym się znalazła odbieram to w ten sposób że zbyt dyży zbieg okoliczności przemawiało by też to że w silniku nie widać aby było coś zniszczone powyginane czy porysowane wcześniej przed utratą iskry na jednej świecy były podejmowane próby i testy a i przy pomiarze kompresji także po utracie iskry jedyna próby odpalenia były do momentu umieszczenia tam spręzyny i odzyskania iskry to mogłoby tłumaczyć że niema zniszczeń a przynajmniej jak na moje niefachowe oko tyle że potwierdza to mechanik brak zniśzczeń co jedynie sprężynka została zgnieciona i połamana niemniej jednak możliweże to nie ta spręzynka. Jeśli to jednak ona i nie dostałaby się tam przez otwór świecy mogłaby dostać się tam przez przepustnice ? była odkryta gdyż podejmowane były wcześniej próby próby na samostarcie to tłumaszyłoby obecnośc jej kawałków na trzech tłokach, będę dziś przy aucie to porównam grubośc tego drutu z spręzynami w pozostałych fajkach

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15142
Udostępnij na innych stronach

zidentyfikowano jest to spręzynka z fajki świecy wyjąłem pozostałe i wygląda na tą samą grubość, sprężystość również ta sama nawet kolor by się zgadzał. Badanie trwa jutro rozbiórki ciąg dalszy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15147
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś naprawiał gwint na świecy czymś takim :

http://allegro.pl/naprawa-gwintu-pod-swiece-zaplonowa-helicoil-m14-i1898083761.html

Co na to powiecie :mrgreen:

 

Ja mam w sprzedaży podobne wkładki, tylko, że do tego potrzebny jest też specjalny gwintownik.

W sumie to te sprężynki są do wszystkich gwintów, można je kupić same lub w gotowym kpl. pod dany rozmiar śruby. Kpl. do M12 występują z wiertłem a od M14 już bez.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15156
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania