Gość miras.m Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 https://lh4.googleusercontent.com/-shshUI_Avhg/Tq-m42id89I/AAAAAAAAAAg/Jutnu2IGfYA/s128/31102011013.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-Nqz825bRktk/Tq-m9ksbUvI/AAAAAAAAAAo/HcM2DR5-SFU/s128/31102011014.jpg https://lh6.googleusercontent.com/-T-anlFZIGQ0/Tq-nGkOw0OI/AAAAAAAAAA4/XDCOXUB2vho/s128/31102011017.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-gODauPs5MZw/Tq-nIJlhjjI/AAAAAAAAABA/CYT3ivhjYdc/s128/31102011018.jpg [ Dodano: 2011-11-01, 12:40 ] fotki i linki jakie są takie są trudno chyba znalazłem już miejsce gdzie była ta sprążyna elektryk gdy się bawił i sprawdzał iskrę miał ją a w pewnej chwili z jednej świecy znikła potem szukał sprężynki do fajki świecy i jakąs założył czy jest tam taka i jeśli wypadła nogłaby dostać się do środka? czy przez gniazdo świecy czy przez przepustnice? jeśli to ta spręzynka to i tak nie jest ona powodem przez który auto nie chodzi gdyż nie chodziło już wcześniej stąd też jak na moje oko i oko mechanika w którego garażu cała operacja się odbywa brak uszkodzeń czy to tłoków czy zaworów a auto dalej stoi...............   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubus Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 G ma ssacy z klapkami chyba? wiec stad moglo sie wziac Duze zniszczenia? Klapki były zdaje się tylko w takich silnikach: X16XEL X18XE1 Z18XE X20XEV Według mnie to ta sprężynka nie wygląda na taką z fajki od świecy (drut jest za gruby) - chyba że na tych zdjęciach tak niespecjalnie wyglada.. Ponadto żeby ją wdusić do cylindra przez otwór od świecy to trzeba by się namęczyć - sama by tam nie wpadła. A nawet jak by jakimś cudem wpadła to resztki sprężynki byłyby tylko na jednym tłoku, a z tego co zrozumiałem to resztki były na co najmniej dwóch tłokach. Po mojemu to coś wpadło od strony kolektora ssącego i uszkodziło zawory (zawór). Jak masz już zdjetą głowicę to możesz zrobić wstępnie test szczelności zaworów za pomocą nafty.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miras.m Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 były podejrzenia że to coś właśnie z ssącego hmm w sumie to są one nadal niemniej dwa dni przed zdjęciem głowicy i tymże odkryciem znikneła spręzynka z fajki po czym się znalazła odbieram to w ten sposób że zbyt dyży zbieg okoliczności przemawiało by też to że w silniku nie widać aby było coś zniszczone powyginane czy porysowane wcześniej przed utratą iskry na jednej świecy były podejmowane próby i testy a i przy pomiarze kompresji także po utracie iskry jedyna próby odpalenia były do momentu umieszczenia tam spręzyny i odzyskania iskry to mogłoby tłumaczyć że niema zniszczeń a przynajmniej jak na moje niefachowe oko tyle że potwierdza to mechanik brak zniśzczeń co jedynie sprężynka została zgnieciona i połamana niemniej jednak możliweże to nie ta spręzynka. Jeśli to jednak ona i nie dostałaby się tam przez otwór świecy mogłaby dostać się tam przez przepustnice ? była odkryta gdyż podejmowane były wcześniej próby próby na samostarcie to tłumaszyłoby obecnośc jej kawałków na trzech tłokach, będę dziś przy aucie to porównam grubośc tego drutu z spręzynami w pozostałych fajkach   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 A może ktoś naprawiał gwint na świecy czymś takim : http://allegro.pl/naprawa-gwintu-pod-swiece-zaplonowa-helicoil-m14-i1898083761.html Co na to powiecie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miras.m Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 zidentyfikowano jest to spręzynka z fajki świecy wyjąłem pozostałe i wygląda na tą samą grubość, sprężystość również ta sama nawet kolor by się zgadzał. Badanie trwa jutro rozbiórki ciąg dalszy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15147 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 A może ktoś naprawiał gwint na świecy czymś takim :http://allegro.pl/naprawa-gwintu-pod-swiece-zaplonowa-helicoil-m14-i1898083761.html Co na to powiecie Ja mam w sprzedaży podobne wkładki, tylko, że do tego potrzebny jest też specjalny gwintownik. W sumie to te sprężynki są do wszystkich gwintów, można je kupić same lub w gotowym kpl. pod dany rozmiar śruby. Kpl. do M12 występują z wiertłem a od M14 już bez.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubus Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Trochę czasu minęło więc pewnie kolega Miras naprawił już autko. To może napisze co mu dolegało żeby inni potrzebujący mogli w przyszłości skorzystać.??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2708-asterka-ii/page/2/#findComment-15841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się