Skocz do zawartości

Trzy świece silnika v6 są czarne, zakopcone i mokre


Rekomendowane odpowiedzi

Usunąłem mój poprzedni post aby nie wprowadzać błędu :

 

Kolejność Twojej V6 zapewne jest jak 6 cylindrowców 1-2-3-4-5-6 czyli tak pary to 1-4, 5-2, 3-6 z Twojego rysunku widać że nie palą na ciepłym silniku cylindry 2,4,6

 

Nie robiłem takiego auta ale zacząłbym tak jeżeli jest jak mówię i są 3 cewki podwójne poznasz po tym że np. cewka ma odejście z uzwojenia wtórnego do świec 1-6 (opory cewek są w poradnikach w Sam Naprawiam) i ta cewka ma na uzwojeniu pierwotnym wtyczkę powinno być tam +12V, masa i sterowanie z ECU.

Teraz tak zamieniłbym na cewce 1 wysokiego napięcia z 4 wysokiego napięcia i zobaczysz czy świeca 4 będzie dalej okopcona czy nie. Jeżeli spalanie (okopcenie) będzie 1 a 4 będzie dobra to wina jest po stronie cewki.

P.S

Zakładam że świece i przewody WN masz sprawdzone i sprawne.

 

Mam nadzieję że mnie zrozumiałeś ;-)

 

rozumiem to co napisales...

Co do cewek to są one podwójne więc tak patrze na moje zdjęcie silnika i jak by były uszkodzone to padły by trzy... na raz.

 

tak by wyglądało ale wcale nie musi być pomierz opory na cewkach ale najpierw jak Arek radził sprawdź te sondy miernikiem

 

Tu masz http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm?highlight=czujniki jak zmierzyć sondę

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania