Gość djtrupek27 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 witam ... koledzy mam problem ... autko po małych naprawach ... wymieniony filtr paliwa i powietrza wywalony katalizator w jego miejsce strumienica ... wymieniona uszczelka pod kolektorem ssącym ... wyczyszczony kolektor ssący i zawór EGR-u .. wymienione przewody podcisnienia .. pompa vacu sprawdzona i jest ok ... a jak chce mu dac po garach to od ponad 3 tys obr. zaczyna szarpać i sie dławic tak jakby paliwa nie dostawał ... dzis miałem problem z odpaleniem nawet ... byłem na komputerze i sa dwa błędy ktore zostały skasowane P1345 i P1125 ... jesli ktos miał cos podobnego u siebie prosił bym o pomoc gdzie szukac przyczyny ... przepływka czy moze elektrozawory ... czysciłem je ale nie mam co do nich pewnosci bo po prostu nie znam sie na tym   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2172-vectra-b-20-dti-szarpie-i-przerywa-na-wysokich-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hadzii123 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 P1345 http://forum.opel24.com/topic/27650-pompa-wtryskowa-blad-P1345-prosze-o-pomoc-w-diagnozie/   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2172-vectra-b-20-dti-szarpie-i-przerywa-na-wysokich-obrotach/#findComment-11503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się