Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3
w naprawie a dokładnie w wymianie pasku rozrządu

 

ogólna zasada jest identyczna jak w kazdym innym silniku

1 Zdejmujesz osłony paska

2 Ustawiasz pasek na znaki

3 Blokujesz pompe wtryskowa i wał jesli jest mozliwosc (tu potrzebne sa dokładne oznaczenia silnika)

4 Odkrecasz napinacz i demontujesz pasek

5 Wymieniasz pompe wody, rolki prowadzace pasek i zakładasz nowy pasek

6 Przykrecasz nowy napinacz, odpowiednio napinasz i dociagasz kluczem dynamometrycznym

7 Krecisz silnikiem za pomoca klucza załozonego na srubie od koła pasowego wału. Jesli nic sie nie klinuje (TRZEBA WYKONAC 2 PEŁNE OBROTY)

8 Zakładasz osłony paska

9 Jesli jest koniecznosc to regulujesz kat wtrysku (znów zalezy jaki silnik)

10 Odpalasz i słuchasz jak pieknie klekocze

 

problem z wyciekiem pod głowicą (jak to zrobić, był bym wdzięczny za tą informacje ).

 

Jesli cos wycieka spod głowicy to prawdopodobnie nie wytrzymała uszczelka i trzeba ja wymienic. Duzo grzebania, choc czynnosc malo skomplikowana.

Polecam markowa uszczelke i nowe sruby głowicy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1123-skoda-pick-up-19-d/#findComment-5265
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania