Lukaszldz 0 Napisano 25 Czerwiec 2019 Share Napisano 25 Czerwiec 2019 Witam, najprawdopodobniej wysiada, bądź wysiadł mi przepływomierz (auto po odpaleniu rano, przez jakieś 15-20 sekund bardzo nierówno pracuje, można powiedzieć jak traktor, przy odpiętym przepływomierzu problemu nie ma). No i mam pytanko, ryzykować i kupić zamiennik (może poleci ktoś sprawdzonej firmy) czy lepiej się nie bawić i kupić oryginał (różnica ok 300zł), czytałem że z tymi zamiennikami to różnie bywa... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes997 10 Napisano 26 Czerwiec 2019 Share Napisano 26 Czerwiec 2019 Ja bym proponował na dzień dobry diagnostykę komputerową, jak ty podczas pracy silnika odłączysz przepływomierz to silnik pracuje w trybie awaryjnym z zapisanymi mapami silnika i możesz w ten sposób część osprzętu odłączyć a silnik będzie pracował bardzo przyzwoicie. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszldz 0 Napisano 26 Czerwiec 2019 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2019 Ranne kłopoty występują od około 2 miesięcy, jeżdżąc po mieście nie wyskakują żadne błędy, jedynie w ostatni weekend na trasie zapaliła się kontrolka z nieprawidłową emisją spalin (błąd P0170), błąd skasowany i póki co nic nie wyskakuje, poranny rozruch cały czas z kłopotami z pierwszego postu. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes997 10 Napisano 29 Czerwiec 2019 Share Napisano 29 Czerwiec 2019 W dniu 26.06.2019 o 06:31, Grzes997 napisał: Ja bym proponował na dzień dobry diagnostykę komputerową Mam na myśli diagnostykę anie odczyt błędów, np może być walnięty czujnik temperatury cieczy chłodzącej w taki sposób że będzie podawał nieprawidłowe dane a co za tym idzie sterownik silnika myśli że jest np -10 stopni i będzie go odpalał z bogatą mieszanką i silnik może się dławić. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszldz 0 Napisano 29 Czerwiec 2019 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2019 3 godziny temu, Grzes997 napisał: Mam na myśli diagnostykę anie odczyt błędów, np może być walnięty czujnik temperatury cieczy chłodzącej w taki sposób że będzie podawał nieprawidłowe dane a co za tym idzie sterownik silnika myśli że jest np -10 stopni i będzie go odpalał z bogatą mieszanką i silnik może się dławić. przed chwilą podpinałem auto pod kompa, wszystko na rozgrzanym silniku: temp. powietrza dolotowego 35 stopni Przep powietrza skakała od 2.100 g/s do 2.300 g/s dodam że obroty silnika też skakały od 770 do 790 Po jakichś 5 minutach temp. powietrza dolotowego wzrosła do 40 stopni, przep. powietrza skakała od 1900 do 2100, obroty silnika też falowały. Odłączyłem przepływomierz: temp.powietrza dolotowego -40 stopni, przep. powietrza dolotowego 0.000 g/s obroty silnika falowały jak wyżej Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam1954 1 Napisano 29 Czerwiec 2019 Share Napisano 29 Czerwiec 2019 6 godzin temu, Lukaszldz napisał: 770 do 790 To uważasz za skakanie ? Gratuluję pedantyzmu. W ASO nieźle by się uśmiali. U ciebie ciśnienie krwi też tak masz idealnie stabilne? Podaj całe Live data a nie opisy. Na razie to nic nie mówi Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszldz 0 Napisano 30 Czerwiec 2019 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2019 14 godzin temu, adam1954 napisał: To uważasz za skakanie ? Gratuluję pedantyzmu. W ASO nieźle by się uśmiali. U ciebie ciśnienie krwi też tak masz idealnie stabilne? Podaj całe Live data a nie opisy. Na razie to nic nie mówi Jestem laikiem i po prostu nie wiedziałem że takie obroty to norma, starałem się opisać wszystko szczegółowo, nic innego jak ten opis nie dam rady wrzucić, jak to za mało to trudno się mówi, temat do zamknięcia. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longin1983 0 Napisano 5 Lipiec 2019 Share Napisano 5 Lipiec 2019 Kolega sprawdzał prostym interfejsem diagnostycznym Viaken jak mniemam. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam1954 1 Napisano 6 Lipiec 2019 Share Napisano 6 Lipiec 2019 Viaken w cale nie ma złych interfejsów. Problem tylko za ile i do czego. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się