Skocz do zawartości

A4B6 1.9TDI AWX problem z poborem prądu


Rekomendowane odpowiedzi

Czołem wszystkim, mam pewien problem z moim "świeżym" audi a4b6 1.9TDI AWX, problem dotyczy rozładowanego aku po około 2 dniach, sprawdzałem pobór prądu i jest w granicy 0,80A? po zamknięciu wszystkich drzwi napięcie spada do 0,08A na jakieś 10sek po czym rośnie do 0,80A i znowu spada i tak w kółko, odpinałem moduł komfortu, sterownik w drzwiach kierowcy podmieniałem, zamek centralny kierowcy, sprawdzałem wiązkę w drzwiach i nic... może ktoś coś doradzi, bo już chyba wszystko przeczytałem na forach, aaaa i ogólnie jak zamykam auto z kluczyka to się zamyka wszystko ale już się nie otwiera a pilot nie działa tzn. działa bo centralka go widzi ale nie można go zakodować ani metodą guzików ani przez VAG-COMA, może ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy ogień zawsze idzie radio...

 

Ja zawsze robię tak -> podłączam miernik, a później wyciągam pojedynczo bezpieczniki i sprawdzam pomiar. W momencie kiedy wartość spada mam winnego :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radio odłączyłem pierwsze i bez zmian, z bezpiecznikami też próbowałem i wyniki są takie że, po odpięciu bezpiecznika zegarów pobór spada do 0,60A, następne 0,20A spada po wypięciu bezpiecznika klimy, czyli jest już około 0,40A i jeszcze jeden bezpiecznik był co też spadło, ale nie pamiętam od czego, sumując wszystko po wypięciu tych trzech bezpieczników zostało 0,20A

 

Może ktoś kojarzy gdzie jest cały sterownik od centralnego zamka?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś kojarzy gdzie jest cały sterownik od centralnego zamka?

 

Może być w bagażniku z prawej strony za boczkiem tapicerki, w nich często nadpalały się styki przekaźników i tworzyły się zimne luty

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś kojarzy gdzie jest cały sterownik od centralnego zamka?

 

Może być w bagażniku z prawej strony za boczkiem tapicerki, w nich często nadpalały się styki przekaźników i tworzyły się zimne luty

 

Sprawdzałem i nie ma, tak się zastanawiam czy to wszystko nie jest przypadkiem w module komfortu.

 

A tak ogólnie to zauważyłem że, gdy jest pobór 0,80A to świeci w środku auta przycisk od awaryjnych, jak napięcie spadnie to przycisk gaśnie (czyli prawidłowo) ale za 10s znowu się zapala i tak w koło, dodam że, nie jest to wina przycisku bo sprawdzałem, tak mi się wydaje że, moduł komfortu nie może uśpić auta :-/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem dziś moduł komfortu, pobór prądu spadł do 0,02A czyli tak jak powinno być, zamówiłem już drugi, zobaczymy czy będzie poprawa, może ktoś wie czy trzeba programować nowy moduł?

 

[ Dodano: 2017-06-01, 22:33 ]

Moduł zmieniony i działa jak powinno :-D , na starym po rozebraniu i dokładnym sprawdzeniu, okazało się że, miał zimne luty i sfajczony przekaźnik, teraz wszystko hula, wreszcie da się zaprogramować kluczyk centralnego 8-) , dzięki wszystkim za podpowiedzi. pzdr

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.