Skocz do zawartości
JOrge

Zabezpieczenie - odcięcie pompy paliwa, cewki itp.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

 

Jestem posiadaczem Astry J 1.4 Turbo. Chciałem dodatkowo zabezpieczyć swoją Astrę w postaci ukrytego micro switcha lub kontaktronu odcinając obwód np. pompy paliwa, napięcia na cewce itd. Chciałem zasięgnąć porady na jakim obwodzie zastosować przerwę, tak aby w razie czego na komputerze nie zrobiła się choinka i nie sypało błędami.

 

Czy ktoś ma podobne zabezpieczenie albo byłby w stanie pomóc rozwiać moje wątpliwości ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam w swojej Mokce

 

Mam i ja w Zafirze i potwierdzam pompa do odcięcia gdyż ona nie jest kontrolowana przez ECU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za odpowiedź, czy jakieś miejsce na obwodzie pompy bardziej lub mniej polecacie ? Chodzi o to, czy zrobić odcięcie zaraz za skrzynką bezpieczników czy w innym miejscu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000

 

Wszystko jest opisane wystarczy poszukać

http://forum.samnaprawiam.com/zabezpieczamy-samochod-alarm-odciecie-zaplonu-itp-vt2218.htm?highlight=alarm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak widziałem, mega dobra robota. Założyłem ten wątek by się upewnić czy odcięcie pompy paliwa nie spowoduje wyświetlaniu błędów w komputerze samochodowym, gdyż próbując rozeznać temat u okolicznych elektryków/elektroników informowali, że nie montują takich rzeczy bo komputer będzie sypał błędami, a z kolei inni bez problemu robią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wiedzieć, jak odciąć pompę. Wiele warsztatów w tym ASO odmawiają montażu takiego zabezpieczenia, bo począwszy od Astry III / Zafiry B / Corsy D do młodszych, zaczynają się schody. Nieumiejętne zamontowanie takiego odcięcia (braki w wiedzy) skutkuje generowanie błędów przez sterowniki, najczęściej przez sterownik silnika. Ja montuję i w Mokce i w Insignii i w każdym innym obecnie produkowany Oplu i nie ma żadnych błędów. Nawet auta z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Astra 5).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Najlepiej przeciąć obwó drozrusznika.Wówczas,gdy zapomnisz- masz ciszę, a nie próżne kręcenie rozrusznikiem. Praktycznie najłatwiej wstawić spalony bezpiecznik rozrusznika i pociągnąć z niego 2 przewody na ukryty wyłącznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. po co formatowanie czcionki i wrzucenie szarego koloru liter, żeby stały się niewidoczne?

2. rozrusznik to najgorsza opcja, bo da się wtedy odpalić "na pych"

3. jaki spalony bezpiecznik rozrusznika?

Może troszkę się zastanowisz, zanim znowu coś napiszesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.