Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Dopadło i moją strychnine.

Jadę z dużej górki i hamuje silnikiem, po zjeździe dotykam gazu i przez chwile mam niebieska chmurę za sobą.

Gorący silnik, długa zmiana świateł, ruszam ze skrzyżowania na zielonym świetle i za mną niebiesko. Po 50m czysto. W każdej innej sytuacji nie zauważyłem kopcenia.

Oleju znika około litr/1000. W trasie nie kopci, w zasadzie tylko w mieście. Zimny też nie widziałem żeby kopcił. LPG nie ma. Sprężanie wysokie, olej GM 10W/40.

 

Muszę coś z tym zrobić bo niebiescy w końcu dowód mi zabiorą.

Silników nie robie za dużo. Myślę o uszczelniaczach i o próbie wymiany bez demontażu głowicy.

Jakbym miał robić pierścienie to wole zmienić silnik.

 

Co według bardziej doświadczonych w silnikach będzie bardziej prawdopodobne przy powyższych objawach? Zawory czy pierścienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.