Przemekv9 0 Napisano 5 Sierpień 2016 Share Napisano 5 Sierpień 2016 Witam. Mam mały problem, ponieważ wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przez rurkę. Korek został wymieniony na nowy, termostat również, głowica była planowana i wszystko w porządku, nowa uszczelka pod głowicą Samochód to Ford Maverick 2.0 benzyna+lpg rok 2001. Samochód gdy jest zapalony jest okey, lecz gdy pojedzie się nim, to przy jezdzie wyrzuca Temperaturę pokazuje na dobrą, mniej więcej połowa. Wie ktoś co może być tego przyczyną? Proszę o szybką odpowiedź. Dziękuję Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automux 0 Napisano 9 Sierpień 2016 Share Napisano 9 Sierpień 2016 Może głowica pęknięta? była sprawdzana na szczelność? sprawdź czy w płynie nie ma spalin. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemekv9 0 Napisano 10 Sierpień 2016 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2016 Szczelność była sprawdzana i jest wszystko okey, zawory nie wypalone. Jak sprawdzić czy w płynie nie ma spalin? Dodam że ciepłe powietrze jest. [ Dodano: 2016-08-15, 09:06 ] Wszystko jasne, reduktor przepuszczał gaz do obiegu Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się