Skocz do zawartości
dawidek

Opinie o instalacjach BRC

Rekomendowane odpowiedzi

Mój tata zastanawia się nad montażem instalacji gazowej w swoim samochodzie Ford Focus 1,6 benzyna. Jeździ do pracy i chciałby zaoszczędzić troszkę grosza. W serwisie polecają mu BRC. Macie jakieś opinie o tej firmie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o BRC to jest bardzo dobrą firmą i mają solidne instalacje. W necie możesz sobie poszukać opinie jest ich dość sporo i w większości są pozytywne. W swoim nissanie zamontowałem od nich instalacje brc sequent 24, zrobiłem na niej jakieś 75 tys km i żadnych problemów nie miałem związanymi z wtryskiwaczami itp. ale regularnie ją serwisowałem. Podaj dokładnie jaki silnik ma Twój tata w fordzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie instalacja bardzo dobra, a duże znaczenie odgrywać będzie montaż i strojenie. Pod 1.6 będzie kilka możliwości np BRC SQ 32, albo jak chwilę poczeka to wychodzi SQ 32 z OBD, ew. bardziej budżetowa instalacja KIT ALBA, albo coś np z firmy ZAVOLI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie SQ 32 OBD to nowsza wersja SQ 32. Cena się nie zmienia, a różnica jest taka, że mamy możliwość podpięcia pod OBD. Daje to większe możliwości dostrojenia instalacji bez konieczności stosowania dodatkowych testerów diagnostycznych. Instalacja już wyszła, więc jeśli jeszcze nic nie zakładaliście to śmiało możecie pójść w tą stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej BRC załóż cos polskiego, tańszego i lepszego.

to jaką instalację możesz polecić??

I na jakiej podstawie oceniasz że jakaś inna instalacja będzie lepsza od BRC??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STAG. Dla mnie nie ma lepszego sterownika sekwencji.

BRC swego czasu montowali w ASO i regulacja tego to jakiś matrix. Nic nie przebije STAGa w jego prostocie i funkcjonalności - miałem STAGa, OMVL, KME DIEGO i BRC. Zostało przy STAGu - 5 sterowników bo nic fajniejszego nie spotkałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś już montuje instalacje np BRC to w moim odczuciu powinien się na nich znać w 100%. Nie można powiedzieć że coś jest złe bo nie da się tego ogarnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma jedno do drugiego?

Bo rozumiem przez to, że mechanik dokonujący regulacji jakiegokolwiek LPG ma mieć obcykane w 100% wszystko dotyczące akurat tej instalki?

Ok, w takim razie warsztaty wielomarkowe powinny zatrudniać pierdylion mechaników, spośród których każdy w jakiejś marce ma 100% wiedzy. Takie rzeczy tylko w Erze. Nie ma takiej opcji - nawet w ASO nie pracują ludzie mający 100% wiedzy w danej marce.

Przyjmij do wiadomości, że pisałem o PODSTAWOWYCH czynnościach serwisowych, w skład których wchodzi wymiana filtrów LPG oraz regulacja. Tak samo jak w wypadku auta wymiana oleju i filtrów.

Nigdzie też nie napisałem, że nie da się ogarnąć BRC tylko napisałem, że

BRC swego czasu montowali w ASO i regulacja tego to jakiś matrix.

Sens mojej wypowiedzi jest taki, że program + procedura regulacji BRC jest po prostu popier*olona w porównaniu do innych sterowników LPG. Tylko tyle i aż tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki jest problem w strojeniu BRC ? Jeżeli jest osoba co ma w tym temacie pojęcie to zrobi to z palcem w d.... Ja mam instalację parę lat i jakoś nigdy nie miałem potrzeby grzebania w niej za błędami. Takie podstawowe czynności typu wymiana filtrów wykonuję sobie sam i wszystko pracuje jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też robię to z palcem w dupie, ale przeczytaj o czym piszę.

regulacja tego to jakiś matrix. Nic nie przebije STAGa w jego prostocie i funkcjonalności

Weź sobie STAGa do regulacji, poprzeglądaj jakie ma możliwości w porównaniu do BRC, a potem wrócimy do polemiki. Na razie nie ma ona sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
STAG. Dla mnie nie ma lepszego sterownika sekwencji.

BRC swego czasu montowali w ASO i regulacja tego to jakiś matrix.

 

Nie bez przyczyny każdy zakłada taki sterownik, elektronikę z jaką mu się najlepiej pracuje. To że ktoś lepiej czuje się np w BRC i będzie potrafił to ogarnąć bez problemu sprawi, że będzie miał więcej klientów z taką instalacją. Ktoś dobrze czujący się w Stagu czy KME nie będzie się pakował w coś w czym się gorzej czuje bo i tak ma co robić. Nie dyskredytowałbym żadnej instalacji tylko z tego powodu, że inaczej się ją reguluje. Liczy się wytrzymałość i dobry montaż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że największym problem przy instalacjach BRC jest jego strojenie a nie jakość. Więc wystarczy znaleźć dobrą osobę która umie zestroić instalację i będzie dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale oprócz strojenia BRC jeszcze kilka rzeczy ma wręcz debilnych. Żeby nie być gołosłownym: BRC Sequent 24.

Dziś walczyłem 3 godziny z autem. Brak napięcia na wtryskach. Co się okazuje: BRC nie tnie tylko mas, którymi są kluczowane wtryski benzynowe, ale też tnie PLUS PO STACYJCE na wtryski. Jak jest przełączona centralka na benzynę, to przekaźnik w centralce ma zwierać styki i podawać plusa. A w moim przypadku tenże przekaźnik się zesrał, i plusa nie było. Żeby było śmieszniej, działo się tak tylko, jak auto się zagrzało. Na zimno chodził. Wyyebałem spod maski centralkę BRC, zalutowałem biało-brązowy z biało-zielonym w instalacji sterownika gazu i auto pali.

Żaden inny producent instalacji (przynajmniej ja takiego nie znam) nie robi takich debilnych motywów...

BRC to dla mnie porażka. Wolę już makaroniarskie Lovato albo Landi Renzo. Są sporo mądrzejsze od BRC.

Tyle mojego w temacie BRC + podtrzymuję swoje wcześniejsze zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem 3 tej firmy w samochodach .,i z żadną nie było przez wiele lat problemu. . pierwsze auto to była omega a 2.0 - jeżdziła z 6 lat zanim ja sprzedałem , obecnie toyota corolla e 10 1,6 16v - jeżdzone przez 14 lat wciaż - bez awari wymiana jedynie filterków - i dwa razy parownika , 8 lat w renault scenic 1.6 sekwencja -rowniez bez problemu -wszystkie instalowane w jednym i tym samym warsztacie , ja nie narzekam . omege i scenica sprzedałem - została toyka z ta instalacja ,i ta ma u mnie dozywocie :-D no i od niedawna ford -zobaczymy co,, wort "pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.