Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wstawiłem łącznik między portki, sonda została tak jak była w jednej rurce. Przejechałem się kawałek i czuje ze jest poprawa. Dam mu kilka dni na przestawienie się. Gaz chodzi jeszcze gorzej więc poprawiło się (nic nie resetowałem i nie kalibrowałem).

 

sonda 0-3V?

 

Miałem kiedyś w c16nz rurowy i sonde podgrzewaną na końcu, i nie jest to lepsze rozwiązanie moim zdaniem.

 

Jeszcze spróbuje poszukać lewego, tak żeby map spadł chociaz o 0,1bara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sondę, jest lepiej.

Wymieniłem 95% uszczelek w dolocie i doszczelniłem co się dało - efektu niby brak bo MAP wskazuje to samo. Czas wtrysku lekko spadł i silnik ogólnie ciut lepiej pracuje.

 

Na pewno regulator ciśnienia paliwa mam do wymiany. Co prawda ciśnienie było ok, ale po zgaszeniu po 5-10s leci z 3barów na 1,5bara - widocznie nie trzyma jak powinien. Odpalanie też jest utrudnione bo musi zakręcić kilka razy. Wymusiłem pompę programem i po kilkukrotnym podpompowaniu odpalił z półobrotu.

 

Pozostaje jeszcze jeden problem, największy. W parametrach utrzymuje bardzo niski poziom O2S BLM partial load - i tu jest własnie powód niedomagań. Powinno być 106-145. U mnie ledwo 18.

Z tego co wiem to korekta długoterminowa częściowych obciążeń.

Wcześniej silnik pracował z gazem I lub II gen i pewnie stąd całe zamieszanie.

Jak to skasować? (nie mam takiej opcji w opelscannerze)

Odłączanie aku nic nie daje. Jeżdzę juz z miesiąc i to niestety się nie zmienia. Pozostałe parametry są w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by na samej benzynie pojeździć - ze 20-30km i powinien się nauczyć poprawnej mapy benzynowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer dziś podmieniony. Silnik pracuje dużo lepiej, nie szarpie juz wcale. Co dziwne O2S BLM partial load spadł z 18 do 4 i chwilami do 0, ale silnik pracuje normalnie. Na PB wkręca się bardzo żwawo. Widocznie opel scanner tez oszukuje z odczytami.

Zostało minimalne falowanie na PB i LPG, ale to juz kwestia krokowego, lub jego adaptacji. Pryszcz w porównaniu do wcześniejszego falowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.