Skocz do zawartości
holcu

Przekładnia po regeneracji chodzi ciężko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Po tygodniu przebywania mojego autka w warsztacie celem regeneracji przekładni kierowniczej w dniu dzisiejszym miałem tą przyjemność odebrania auta.

 

Poza maglownicą wymieniłem końcówki drążków + zrobiona pełna geometria. Jak tylko odebrałem autko wyjeżdżając z warsztatu poczułem, że ruch kierownicą jest cięższy. Jakby był większy opór przy skrętach albo jakby z podwójnego wspomagania zrobiło się zwykłe wspomagania.

 

Wsteczny i wysiadam i mówię chłopakom, że kierownica chodzi ciężej niż dotychczas. Na co dostałem odpowiedź, że to normalne że pierwsze 150-400 km tak może być.

 

Ponieważ, nie mam bana na google to wygoglowałem i rzeczywiście część osób po regeneracji ma ten sam problem u części ustąpił u części dopiero po reklamacji ustał.

 

Czy faktycznie uczucie ciężkości kręcenia kierownicą ustąpi ? Proszę Was o opinie jako osoby, bardziej doświadczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj trochę, skontroluj stan oleju w układzie potem za jakiś czas znów sprawdź... może się "ułoży"... :niepewny: -> aczkolwiek osobiście nigdy się nie spotkałem żeby po regeneracji przekładnia ciężko chodziła...

Także jeśli nie zacznie chodzić lżej zostanie pojechać na poprawkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano zobaczymy, mam obawy bo wybuliłem 1750 zł a tu z podwójnego wspomagania, gdzie najmniejszym paluszkiem moglem obracać kierownicą muszę tak lekkiej siły użyć.

 

Podobnoć jest to zasługa tulejki, która jest dość mocno spasowana i po prostu musi troszkę się wyrobić. Zobaczę, bo nie ma naprawdę komfortu jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby coś tam wraca, ale nie tak jak poprzednio. Całą noc nie mogłem przeżyć tego, że nie dość, że zdecydowałem się na regenerację (tylko ze względu na uszczelniacze), to teraz po założeniu chodzi mi dość ciężko.

 

Generalnie Kijanka miała podwójne wspomagania i to chodziło bardzo fajnie, a teraz się czuje tak jakbym miał conajmniej opony szerokości 300, albo jeździł na normalnym wspomaganiu.

 

Nic jutro podjadę do warsztatu, bo to przecież jest nie tak. W ciągu jednego dnia sam łapałem się na tym, że autko powinno szybciej wrócić z zakrętu a wraca jak gość po mocno zakrapianej imprezie.

 

Robiłem w tym samym warsztacie peugeota i tam mama mówiła, że też początkowo było jej ciężko ale teraz już jest oki (jeździłem nim przed i po renegeracji dla mnie jeździł tak samo) tyle, że w peugeocie była do wymiany listwa zębata, na skutek uderzenia prawdopodobnie coś się z nią stało i zaczynała się blokować przy skręcie w lewo.

 

A jeszcze mam pytanko, bo część Sorento ma przekładnie z czujnikiem, który:

 

czujnik powoduje Tzw sztywność układu kierowniczego podczas dużych prędkości.

 

Widziałem po odbiorze, że jest ruszone gniazdo od komputera, czy jest możliwość że dostałem przekładnie bez czujnika (o ile ją wcześniej miałem) i po prostu z kompa były usuwane jakieś błędy ?

 

Albo i odwrotnie teraz mam czujnik założony i stąd ta przekładnia jest dla mnie taka sztywna.

 

Nie jest to jakoś mega mocna siła, ale wcześniej chodziło to naprawdę na mały paluszek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza przekładnia była po prostu ciasno spasowana, teflonowe tulejki po czasie by troszkę odpuściły i kierownica chodziła by lżej.

 

Muszę przyznać, że zarówno firma montująca i demontująca przekładnie oraz firma zajmująca się jej regeneracją zachowała się bardzo fajnie. Otrzymałem drugą przekładnie, lżej spasowaną ale spełniającą parametry oraz gwarancję.

 

Kierownica chodzi leciutko i przyjemnie. Nawet odnoszę wrażenie, że chodzi lżej niż przed regeneracją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli da się zrobić dobrze, po co się męczyć ze złym wspomaganiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc do ostatniej chwili miałem zapewnienie od firmy, która regenerowała przekładnie, że ona z czasem po ułożeniu będzie chodziła znacznie lżej.

 

Ale to już nieistotne, ważne że chodzi teraz jak bajka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.