Skocz do zawartości
automux

Wymiana paska klinowego Seicento 0,9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś prosta naprawa wymiana paska klinowego. Ten pasek piszczał i alternator nie ładował odpowiednio już dłuższy czas. Więc zakup paska i do garażu.

 

1. Zdejmujemy koło przednie prawe i odkręcamy oraz zdejmujemy nadkole plastikowe.

 

6cd5575c69f622a3med.jpg

 

2. Odkręcamy czujnik wału oraz luzujemy śruby na alternatorze ( zaznaczona to napinająca alternator druga na górze)

 

b1f7e97f4a77c979med.jpg

 

3. Po opadnięciu alternatora da się zdjąć pasek.

 

2e3f2d9314f81837med.jpg

 

4. Czujnik wału czyścimy, zakładamy nowy pasek i napinamy go za pomocą drugiej osoby (podciąga pomocnik ręką alternator do góry) a my dokręcamy śrubę napinającą i dokręcamy śrubę na górze. Przykręcamy czujnik wału.

 

cdbdf4912dcdc80dmed.jpg

 

5. Jeżeli już z tym się uporamy to montujemy nadkole i koło odpalamy auto i sprawdzamy ładowanie.

 

 

Ciesząc się dobrym ładowaniem ruszamy w drogę :jupi:

 

P.S

Śrubę na wale zmasakrował ktoś wcześniej (nie jest to mój wyczyn) :lol:

 

 

Wszystkie zdjęcia i tekst są mojego autorstwa, wykonane dla forum Sam Naprawiam.

Automux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.