Skocz do zawartości

zbyt póżne gaśniecie kontrolki


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy moge pisać w tej sprawie na tym forum chodzi o alternator od skody faworit założyłem go do ciagnika c360 i musze dać ponad 2000 obrotów żeby zaczoł ładować potem już kontrolka sie nie pali chyba że obroty spadną poniżej 600 obrotów dodam że jak troche pochodzi to wcześniej gaśnie kontrolka tak na 1200 obrotów czy to może być od tego że założone jest koło pasowe ciut wieksze czyli od fiata125p czy wina leży w regulatorze napiecia

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.