Skocz do zawartości
GrzECHO

Montaż podłokietnika Vectra C

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznijmy od tego co jest potrzebne:

 

- fragment tunelu środkowego za drążkiem zmiany biegów (angielskie nie pasują do wersji kontynentalnej i na odwrót)

- podłokietnik

- 4 śruby (zabrałem podczas demontażu z dawcy)

 

Stara konsola:

 

cvq1.jpg

 

Bez użycia narzędzi mocnym pociągnięciem wyciagamy schowek na drobiazgi:

 

yfcn.jpg

 

Odkręcamy jedną śrubkę (potrzebny śrubokręt torx):

 

givs.jpg

 

Przy pomocy płaskiego śrubokręta demontujemy tylny panel z popielniczką:

 

h40m.jpg

 

Odkręcamy kolejne dwie śrubki (torx):

 

68hk.jpg

 

gess.jpg

 

Przesuwamy konsolę trochę do tyłu i wyciągamy:

 

vmx1.jpg

 

Wspaniałomyślnie Adam (Opel) pociągnął instalację do tylnej zapalniczki:

 

ucel.jpg

 

2fua.jpg

 

Fabryczne miejsce montażu:

 

1gyj.jpg

 

Przy pomocy delikatnego przymusu bezpośredniego wkładamy nowy fragment tunelu:

 

w7so.jpg

 

Widok z tyłu, nawiew nie będzie podłączony, za dużo przeróbek:

 

dlb2.jpg

 

Skręcamy w odwrotnej kolejności:

 

nxgm.jpg

 

nywi.jpg

 

Przykręcamy podłokietnik w fabrycznych miejscach:

 

cnq8.jpg

 

7z4n.jpg

 

Dociągamy grzechotką:

 

6ggr.jpg

 

Podłączmy tylną zapalniczkę i zakładamy tylny panel:

 

k2y3.jpg

 

Montujemy schowek na drobiazgi:

 

sicf.jpg

 

Gotowe:

 

gfv7.jpg

 

Finish:

 

0yk3.jpg

 

Całość zajęła 30 minut i jedno :piwo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.