Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... dzisiaj mi sie samochód zalal... uno 1.4ie S musiałem wyczyscic swiece :/ były czarne... ostatnio sporo dawałem po dupiewymieniłem je jakos w ferie od tego czasu zrobiłem na nich 3000 km ... rano jak temperatura płynu chłodniczego spadnie to nie moge odpalic na gazie hehle hehle i nic... na benzynie ... włacze zapłon poczekam 5 sek... przekrece delikatnie nacisne i juz samochód odpalił i musi sie rozgrzac reduktor znaczy płyn temperatura musi wzrosnac prawie pod właczenie sie wiatraka i dopiero z lekkim trudem przełacze na gaz :/ co moze byc... czy wymiana swiec starczy czy cewka jak to mam sprawdzic... moze to głupie ale mam praktyki w zakładzie fiata co nieco umiem zrobic ale radzili mi podłaczyc pod komputer.... doradzcie mi co mam zrobic ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza i podstawowa sprawa, samochód by prawidłowo jeździł na LPG musi dobrze jeździć na benzynie, z Twojego opisu wynika że masz chaos, zrób doświadczenie pojeździ trochę na benzynie i sprawdź czy wszystko jest ok jeśli tak bierz się za instalację gzową, filtry kiedy były wymieniane spuszczane syf z reduktora.

Pracuj ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio mi sie zalewa benzyna a jak sb jade to ma opóźniony zapłon zadławi sie i przyspieszy nieosiagajac pełnych obrotów.... zato na gazie cisnie jak rakieeta bez zajakniecia tylko mam problem z przełaczeniem bo na zimnym silniku nic nie zrobie... fiat uno 1.4ie S .... diplex 2 czy cos takiego wiecie o co chodzi nie musze mymieniac wszystkie przewody gumowe czy podłaczyc pod kompa ... czy po prostu wymienic jakies gazowe świece bo na gazie za holere nie odpale .... na benie odpale ale odrazu nie przełacze .... od czego byscie zaceli jest mozliwosc przestawienia zaplonu...?? z diplexem 2 ?? prosze o szybka odpowiedz bo jutro z rana zaczynam robote :/ :////

pare stopni przed właczeniem sie wentylatora i po przełaczeniu na gaz i wdepniecu w pedał wciska w fotel i na biegu 2 przy 30 km/h pali lacza zato na benzynie sie muli jak holera... kładłem swiece NGK najtansze... mogły sie porabac od gazu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samochód odpalił i musi sie rozgrzac reduktor znaczy płyn temperatura musi wzrosnac prawie pod właczenie sie wiatraka i dopiero z lekkim trudem przełacze na gaz

 

Albo masz coś nagrzebane w centralce LPG że tak późno się przełącza, albo masz zapowietrzony układ chłodzenia i reduktor jest nie dogrzany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam czujnika temperatury na reduktorze ... wykreciłem swiece sa czarne wyczysciłem odpalam i tak samo słabo kreci (akumulator słaby ) ale jak zapali to ciezko ma sie przełaczyc na gaz dopiero przed samym właczeniem wentylatora sie przełaczy na gazie nie odpale .... w zime odpalałem normalnie na gazie az mnie dziwiło przyszły roztopy i juz kicha... mam digiplexa 2 jak tojest z tym fiat uno 1.4ie S nie moge dojsc zapłon mógł by sie przestawic jak go ustawic... pomóżcie zalezy mi na tym zeby go dzis zrobic ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde poczytaj co Ty piszesz sam sobie przeczysz w każdym Twoim poście, jeśli chcesz prawidłowej diagnozy opisz prawidłowo jaki masz problem nie zmieniaj zeznań bo to karane, napisz jaka masz instalacje LPG w jaki sposób ona się przełącza z benzyny na gaz. A teraz czytaj co sam napisałeś

 

ostatnio sporo dawałem po dupie
hehle hehle
na benzynie ... włacze zapłon poczekam 5 sek... przekrece delikatnie nacisne i juz samochód odpalił
słabo kreci (akumulator słaby ) ale jak zapali to ciezko ma sie przełaczyc na gaz
od czego byscie zaceli jest mozliwosc przestawienia zaplonu...??

 

 

teraz co ja Ci napisłem

 

Pierwsza i podstawowa sprawa, samochód by prawidłowo jeździł na LPG musi dobrze jeździć na benzynie, z Twojego opisu wynika że masz chaos, zrób doświadczenie pojeździ trochę na benzynie i sprawdź czy wszystko jest ok jeśli tak bierz się za instalację gzową, filtry kiedy były wymieniane spuszczane syf z reduktora.

Pracuj

 

 

Dobra rada

 

Jedź do mechanika :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem u mecanika... regulował mi reduktor na właczonym silniku.... a co za tym idzie nagrzewał sie powykrecał wszystkie śrubki no i gaz sie przełaczył... a na zimnym silniku nie odpale na LPG... czy to moze byc czujnik temperatury cieczy chłodzacej...?? czy jak mam popsuty to wyprzedza zapłon czy coś w tym stylu ?? i czy jak bym miał go popsutego to by mi pokazywało temperature na zegarze ??

 

[ Dodano: 2012-03-24, 14:31 ]

chyba juz wiem co jest nie tak :) mam popsuty czujnik temperatury cieczy chłodzacej :) i cały czas czyta temp 90 stopni celcjusza :) bo gdy ma ta temp odpala niecałe pół obrotu na gazie :) i na benzynie :) a jak jest zimny to musze troche pokrecic na benzynie zeby odpalił :) i na gaz przełacze dopiero jak jest 90stopni celcjusza :)

tylko teraz jak sprawdzic czy jest popsuty ten czujnik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba juz wiem co jest nie tak mam popsuty czujnik temperatury cieczy chłodzacej i cały czas czyta temp 90 stopni celcjusza bo gdy ma ta temp odpala niecałe pół obrotu na gazie i na benzynie a jak jest zimny to musze troche pokrecic na benzynie zeby odpalił i na gaz przełacze dopiero jak jest 90stopni celcjusza

tylko teraz jak sprawdzic czy jest popsuty ten czujnik??

Dostałeś linka ode mnie i co nawet nie czytałeś a tam wszystko jest opisane co zrobić jak silnik nie odpala i jak sprawdzić czujnik. Brak słów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam takie pytanie...w 100% nie jestem pewny czy to to... jutro chce kupic ten cczujnik on wcale nie jest tani gdyz jest to bosch 0280130066 i kosztuje nie mała ilosc gotówki... czy przez ta pierdułke moge miec probem z odpaleniem silnika jak jest zimny ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ułamał mi sie dziobek od digiplexa 2 439M i kleiłem 2 razy i nic nie daje :/ jak mam to zrobic barany robią takie słabe wszystko ze niedługo to amortyzatory beda z plastiku :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.