Gość automux Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Jeżeli zgaśnięcie powodowane by było utratą połączenia czujnika z ECU wywaliło by checka.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastiandrozdyk4 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 od tej pory jak to się zaczęło to zaczęły się moje problemy z cewkami na cylindrze 1 i 4   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Jeżeli rozwala cewkę ja bym obstawił na zwarcie na świecy lub uszkodzeniu przewodów WN. Wykręć świece zobacz porcelany czy nie maja przebicia. Najlepiej wymienić swiece i przewody na nowe.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastiandrozdyk4 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Przewody są nowe. Świece mają dwa lata, Auto chodziło na gazie, w piątek na gazie już nie zadzaiłało ale na paliwie chodzi tylko nim trochę szarpie i w ciemności widać na cewce iskrę wychodzącą na jej obudowę. Gaśnie, przerywa a czasami jedzie bez żadnych zarzutów. Męczę się z tym już z 5 miesięcy, w tym czasie wymieniłem już dwie cewki i problem w piątek wrócił. Sam nie wiem co zrobić z tym problemem, czy zaś założyć nową cewkę czy nowe świece czy też może ten czujnik wymienić.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Jeżeli cewka ma przebicie to albo nową albo tak jak Grześ proponował zalać klejem. I ja bym świece jednak zmienił. Wg mnie czujnik nie popsuje cewki zaplonowej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastiandrozdyk4 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 ok na razie dzięki. Dzisiaj świec raczej nie kupie, jutro kupie i wieczorkiem dam znać, co i jak z moim e3.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zrobił bym dokładnie tak jak Robert pisze, nowe świece kable i potem analiza i obserwacje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastiandrozdyk4 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zrobiłem dokładnie tak jak mówił Robert i nie wiem czy dobrze podłączyłem przewody, jak powinny być 4-1-3-2 czy 1-4-2-3. Na benzynie jedzie ale z gazem mam problem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 być 4-1-3-2 czy 1-4-2-3 Od strony rozrzadu 1-3-4-2. Obecnie kazdy silnik R4 tak ma   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Na benzynie jedzie ale z gazem mam problem. Może jak teraz masz wszystko nowe trzeba zrobić regulację instalacji LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się