Skocz do zawartości
automux

Wymiana opornicy nadmuchu Fiat Cinquecento

Rekomendowane odpowiedzi

Opornica dmuchawy

W samochodzie żony padł nadmuch do wnętrza pojazdu z trzech możliwych biegów został tylko najszybszy. Postanowiłem więc zakupić opornicę na szrocie ponieważ odkręcenie starej jest w cinquecento mocno kłopotliwe gdyż umiejscowione jest w niezbyt przyjaznym miejscu.

Opornica którą kupiłem i sprawdziłem czy bezpiecznik jest dobry okazała się sprawna.

 

53610583.jpg

 

Następnie otworzyłem maskę cienkiego i odkręciłem zaznaczone śruby które mocują osłone nagrzewnicy:

 

18591113i.jpg

 

Pod osłoną ukazała się obudowa silnika nadmuchu wraz z silnikiem ale opornicy nie widać:

 

26037194.jpg

 

Po bliższych oględzinach postanowiłem że nie będę wydzierał całego zespołu nagrzewnicy i dmuchawy gdyż jest to pracochłonne bo wtyczka nagrzewnicy jest tu:

 

79076741.jpg

 

Po wielkich trudach udało mi sie ją wypiąć z gniazda opornicy:

 

63188383.jpg

 

Wtyczkę odciąłem i przedlużyłem przewody, podłączyłem opornicę i sprawdziłem czy działają wszystkie biegi dmuchawy. Oczywiście że zadziałało tylko co teraz z opornicą:

 

67168585.jpg

 

Jako że musi być ona chłodzona powietrzem wymysliłem że zrobię otwór w obudowie od góry też powinno zadziałać:

 

54017621.jpg

 

58153233.jpg

 

Po wycięciu otworu umieściłem moją drugą opornicę, przykręciłem no i znowu próba:

 

80029507.jpg

53125709.jpg

 

 

Opornica zadziałała, zostało poskładać osłonę w odwrotnej kolejności do demontażu jej i cieszyć się z ciepła panującego w niewielkiej przestrzeni Cienkiego.

 

Wszystkie zdjęcia oraz tekst są mojego autorstwa.

AUTOMUX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.