ArKos 12 Napisano 10 Marzec 2011 Share Napisano 10 Marzec 2011 Synek... Właśnie udało ci się wyprowadzić mnie z równowagi. Pieprzysz od rzeczy nie mając pojęcia o czym, podobno ktoś cię obraża - no to chwila wytchnienia - 2 tygodnie odpoczynku od pisania. Jak przemyślisz, to pogadamy, bo póki co jesteś na tym forum tyle, co oranżada ma gwarancji, a zaczynasz tu rządzić jak pijany zając pod miedzą. Bajo... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tumak5 0 Napisano 11 Marzec 2011 Autor Share Napisano 11 Marzec 2011 Podczas ostrej akcji rwania zaślepki, ona ukręciła się w sposób beznadziejny... Muszę wyciągać skrzynię i rozwiercać, wyrywać tą zaślepkę, ale przyznam że teraz zapadka znajdująca się w środku zaślepki pracuje bardzo ciężko i bieg nie wyskakuje. Wniosek z tego taki że zapadka za lekko pracowała, lub się wyrobiła. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon 1587cm3 0 Napisano 12 Marzec 2011 Share Napisano 12 Marzec 2011 Zamiast grzebac przy skrzyni mogles na poczatek sprawdzic owe cięgno. Czwarty bieg i drugi bieg sa z jednej "strony". Moze wystarczyloby wyregulowac drazek - w sensie zeby wydłuzyc? Spokojna jazda - silnik nie lata na poduszkach, jest ok Ostra jazda - silnik przesuwa sie na poduszkach a za krótki drazek powoduje "wyrwanie" biegu. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tumak5 0 Napisano 15 Marzec 2011 Autor Share Napisano 15 Marzec 2011 Wszystko już wiadomo... Więc mówiąc wodzik chodziło mi dokładnie o "pręt selektora" (źródło: program EPC), a zapadka to dokładnie "kołek blokujący, szyna zmiany biegów", natomiast zaślepka to "korek, palec zamykający" i on właśnie się ukręcił. Więc konkretnie, kołek blokujący blokuje na pręcie selektora bieg trzeci i czwarty, a nie jak wcześniej pisałem drugi i czwarty. Kołek się wytarł i dlatego bieg czwarty wyskakiwał, po wymianie miód malina! Przerąbane było z wyrywaniem tej zaślepki, złamała się, trzeba było skrzynie wyciągać, rozwiercać i inne tego typu kombinacje przeprowadzać, ale ostateczny rezultat super. Tak więc, jeżeli komuś wyskakuje bieg to niech się nie martwi bo można to zrobić w 20 minut, jeżeli nie ma się takich przygód jak ja... Pozdrawiam was serdecznie. P.S. Jeżeli ktoś będzie potrzebował to pomogę rozwiązać ten problem ze szczegółami. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartas 0 Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Tumak5, jak masz jakieś fotki z prac możesz zrobić ładny opis i dodać to do działu poradniki, na pewno komuś to pomoże Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ucholot Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 mam pytanko mam skrzynie F16 ale z boku mam cos w stylu korka kontrolnego na klucz imbusowy czy to napewno f16 czy moze jakas poskladana z kilku? oraz ile tego oleju wchodzi do tej skrzyni, 2cm poniżej korka ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArKos 12 Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 Nie wiem o jakim korku na imbusa piszesz. W F16 kontrolę poziomu oleju robi się przy prawej półosi - śrubka na klucz 13. Wlewa sie do momentu przelania się oleju przez ten otwór a nie żadne 2cm poniżej. Poza tym: jeśli mowa o VB to nie miała F16 tylko F18. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon 1587cm3 0 Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 Tym korkiem można cofnąć wałek sprzęgłowy bez ruszania dekla skrzyni. Miałem taką skrzynke przy kadecie dieslu. Używałem tego korka jako przelew skrzyni (znacznie łatwiejszy dostęp). Wchodziło około 2l więc ok. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się