Skocz do zawartości

marta3721

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam wszystkich dziękuję bardzo za odpowiedzi auto już jest sprawne i to nie była wina zapowietrzenia. Za naprawę trochę trzeba było zapłacić ale cóż jak trzeba to trzeba.
  2. Witam wszystkich. Mam taki problem gdy wracałam ze sklepu auto zgasło okazało się że alternator się zablokował, ale za nim został zlokalizowany problem z alternatorem wyjęłam filtr paliwa i zostawiłam nie zabezpieczone węże paliwowe od filtra gdy założyłam filtr samochód ciągle nie odpalał i ciężko kręcił rozrusznikiem, problemem był alternator, został wymieniony i problem z rozruchem zniknął. Silnik zaczął odpalać ale nasunął się kolejny problem ponieważ samochód gaśnie zaraz po odpaleniu. Próbowałam odpowietrzyć układ przy wtryskach luzując te metalowe rurki, zdarzyło się że samochód chodził parę minut i zgasł. Muszę powiedzieć że nie zawsze słychać pompę w zbiorniku paliwa, jak przekręcę w pozycji zapłon to słyszę pompę i odpali ale jak zgaśnie silnik i próbuję odpalić kolejny raz to już nie słyszę tej pompki. Proszę forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu i o wyrozumiałość bo jestem już załamana.
  3. marta3721

    Katalizator citroen c5

    Na innych forach czytam że w silniku diesla niekoniecznie musi być i już sama nie wiem
  4. marta3721

    Katalizator citroen c5

    Mam diesla 2.0 hdi 2001 rok. Według instrukcji obsługi w tym silniku nie montowano filtra cząstek stałych czy w takim wypadku muszę mieć katalizator czy może być strumienica?
  5. Witam. Mam pytanie czy w citroenie c5 musi być katalizator i jeśli tak to gdzie się znajduje?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.