Skocz do zawartości

Piotras666666

Members
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piotras666666

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. ArKos naucz się czytać ze zrozumieniem, a dopiero później komentuj posty innych... Ja przynajmniej próbowałem jakoś pomoc. Ty swoim postem nie wyniosłeś nic. Równie dobrze mogłeś napisać "wymień gaz i inne podzespoły, a najlepiej cały silnik".
  2. Sekwencja jak jest dobrze założona i dobrze raz wyregulowana to nie powinno się z nią nic dziać. Pierwsza i druga generacja gazu wymagała regulacji. Jeżeli masz problem z gazem jedź do diagnosty i niech sprawdzi czy wtryskiwacze dobrze działają. Jeżeli wtryskiwacze są ok, i mieszanka gazu jest ok to znaczy, że problem leży po stronie zapłonu. Poproś by gaz ustawił i sprawdził Ci na wolnych obrotach, a nie w czasie jazdy. Regulowali mi kilka razy gaz w czasie jazdy i efekt był kiepski. Jeden koleś zaczął regulować na wolnych obrotach (myślałem ,ze z nygustwa) i dopiero on stwierdził, że mam źle podłączone wtryski.
  3. Ja mam mieszane doświadczenia z regenerowaniem parowników. Brat regenerował u siebie i było OK. Ja regenerowałem u siebie i miałem problem (nie można było go w ogóle wyregulować). Dołóż te 80zł i kup nowy na gwarancji, a będziesz zadowolony. Znajomy gazownik powiedział, że regeneracja udaje się w 60% przypadków.
  4. Dzięki. W Weekend sprawdzę czy widać gdzieś jakiś problem na listwie. Rozumiem, że innego sposobu na sprawdzenie listwy nie ma.
  5. Jakieś inne propozycje sprawdzenia cewki, która raz na jakiś czas daje się we znaki? Nie mam znajomego, który mógłby pożyczyć mi cewkę na kilka dni. Podpowiesz jakiej firmy najlepiej wybierać cewkę jeżeli już zdecydowałbym się na zakup?
  6. Witam, Pisałem jakiś czas temu o szarpaniu silnika na gazie (Vectra B 1.6 16v). Wymieniłem świece i przez jakiś czas było ok. Teraz problem wrócił i najbardziej odczuwalny jest na gazie jednak na benzynie też się pojawia ale w mniejszym stopniu. Szarpanie pojawia się przy przyśpieszaniu od 1900 obrotów do 3000 (szczególnie przy zmianie biegów). Co najgorsze pojawia się i znika... Czasami jeżdżę Viki przez godzinę po mieście i jest ok, a są dni, że Viki zawodzi. Często jak jadę przez około 30min autostradą z obrotami około 3.5k później jak wjeżdżam w miasto zaczyna przerywać. Nie jest to zależne ani od pogody ani od temperatury silnika. Świece wymienione całkiem niedawno, Gaz wyregulowany i sprawdzony (wszystkie wtryski działają prawidłowo, mieszanka jest dobrana idealnie), filtry wymienione. Czy problemem może być kończąca się listwa zapłonowa? Jak to sprawdzić zanim zakupię nową? Co jeszcze może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dzięki za pomoc.
  7. jak na zimnym i na gorącym silniku dzieje się to samo to nie jest wina czujnika temperatury.
  8. Oficjalnie mogę potwierdzić, że zmniejszenie przerwy na świecach rzeczywiście pomaga. Problem zniknął jak ręką odjął. Dzięki wielkie
  9. To już się jakiś spec powinien wypowiedzieć... Ja mogę Ci tylko podać przykładowe objawy uszkodzonej uszczelki (znalezione w necie): • Zwiększony poziom oleju na bagnecie • Trudności w uruchomieniu silnika • Brak kompresji (przedmuchy) • Wysoka temperatura silnika • Zapach spalin wewnątrz auta • Spuchnięte węże układu chłodzenia • Ubytek płynu chłodzącego • Tłuste plamy w zbiorniku wyrównawczym • Biała chmura dymu podczas przyspieszania lub dodawania gazu • Nierówna praca na biegu jałowym • Powstawanie bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym po odkręceniu korka • Wyrzucanie płynu ze zbiorniczka po odkręceniu korka
  10. Wentylator sterowany jest czujnikiem temperatury na chłodnicy. Drugi czujnik jest na silniku (z tego idzie info na deskę rozdzielczą). Z Twojego posta widzę, że wymieniłeś odpowiedni Sprawdź instalację, czy przypadkiem nie masz gdzieś przeciętego kabla tak od czujnika jak i od wentylatora. Sprawdź miernikiem jakie napięcie idzie do wentylatora. Podgrzej czujnik temperatury i zobacz jaki daje opór (musisz sprawdzić jakie parametry powinien mieć Twój czujnik). Może też być tak, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą i ciśnienie płynu niebezpiecznie wzrasta mimo, iż temperatura nie jest zbyt wysoka (tylko prędzej chyba wysadziłoby węże). Edit: To także wytłumaczyłoby brak mocy auta. Więcej pomysłów nie mam.
  11. Wstępnie sytuacja wygląda tak: Wyciągnąłem świece i okazało się, że miałem w nich przerwę 1mm Włożyłem do Viki świece z przerwą 0.6. Na tą chwilę wydaje się, że jest lepiej ale dam info jak przejeżdżę tydzień bo oceniać sytuację po 4km to tak trochę słabo...
  12. Jak się zmniejsza przerwę na świecy? Szukałem w google i nie znalazłem Nie uszkodzę w ten sposób świecy?
  13. Moim zdaniem nie ma możliwości zalania silnika benzynowego w dzisiejszych czasach. Wydaje mi się, że nie masz iskry na świecach skoro są mokre i nie odpala. Masz jakieś zapasowe świece? Może spróbuj podmienić i sprawdzić jak będzie odpalał. Zerknij też na zgaszonym świetle w garażu czy kable nie mają gdzieś przebicia.
  14. Szczerze mówiąc chyba facet nie ma racji... Skoro aku kręci bez zająknięcia to nie powinno być problemu z odpaleniem auta. Szukałbym raczej przyczyny w zapłonie. Kable, świece, pompa paliwa, itd... Znajomy ostatnio miał problem z odpaleniem auta bo czujnik temperatury dawał info, że ciągle jest 90*C. Po wymianie czujnika było OK. Swoją drogą można w dzisiejszych czasach zalać silnik benzynowy tak by nie odpalił?
  15. Mi to wygląda na słabą mieszankę. Silnik nie spala całej mieszanki i zapłon resztek następuje w tłumiku. Nie pamiętam dokładnie jakie podzespoły odpowiadają za mieszankę paliwa. Na pewno czujnik temperatury. Lambda chyba też.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.