Skocz do zawartości

ekmir

Members
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ekmir

  • Tytuł
    Średnio Zaawansowany

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niestety ten, który chciałem zakupić został już sprzedany.Ceny regeneracji są od ok. 200 zł do nawet 600 zł - skąd takie różnice cenowe ?Nowa firmy NTY też ok. 200 złCo radzicie:- kupić nową,- kupić regenerowaną (i na którą regenerację się zdecydować
  2. Mam możliwość zakupienia nowej maglownicy firmy Spidan w dobrej cenie. Czy warto zdecydować się na tego producenta ?
  3. Po kapitalnym remoncie auta (remont silnika, wymiana osprzętu i elementów amortyzacji, w tym również końcówek drążków kierowniczych) pojechałem na ustawienie zbieżności. Mechanik stwierdził, że wymiany wymaga maglownica. W czasie jazdy rzeczywiście zauważalne były stuki przy przejazdach np. przez tory kolejowe/tramwajowe i przy prędkości ok. 90 km/h również je się odczuwało. Zastanawiam się czy kupić używkę ? Czy może regenerowaną? A jeśli nową to jakich producentów są godne uwagi ? Co sądzicie o: - Spidan, - NTY - GT-Bergmann - Maxgear - Qualite Parties Który z tych producentów ma dobrą renomę ?
  4. Ok, dziękuję za cenną uwagę. Śrubę udało mi się już zakupić. Na jutro będę miał pasek wielorowkowy. Czy tą śrubę należy wkręcić na klej - spotkałem się z taką opinią, że na klej. Jeśli tak to jaki ?
  5. Nie można wkręcić śruby, uzupełnić olej i korzystać z auta ?
  6. Rozumiem, że to może się zdarzyć bez jakiejś innej konkretnej przyczyny ? Czy taka śruba jest dostępna w sklepach z częściami samochodowymi ?
  7. Co mogło być przyczyną, że jej nie ma ?
  8. Zafira A 2.0 DTI, uszkodzony pasek i brak elementu (śruba/zaślepka) w silniku - jest pusty otwór z gwintem wewnętrznym.
  9. Dzisiaj zdarzyła się mi przykra niespodzianka.Podczas jazdy usłyszałem dziwne dźwięki i zapaliła się kontrolka ładowania akumulatora.Po przejechaniu kliku km zjechałem na parking.Okazało się, że z paska alternatora nic nie pozostało (fragmenty zakręciły się na przegubie).A pod maską od strony po której był pasek (przód pasażera) wszystko jest zalane olejem.Po przyjrzeniu się silnikowi zauważyłem, że w bloku silnika brakuje jakiegoś elementu. Pozostał po nim otwór z wewnętrznym gwintem. Co się mogło wydarzyć ? Co to za element, którego brakuje w silniku ?
  10. A kwestia mocowania sprężarki klimatyzacji ?
  11. Z uwagi na zużycie silnika, chciałbym go wymienić. Mam w Corsie silnik Z10XE, Corsa C z klimatyzacją. Podobno silnik Z10XE z klimatyzacja różni się od silnika Z10XE bez klimatyzacji. jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami ?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.