Skocz do zawartości

to_maszzz

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. zazdrość chłopaki 2 styki sa w miare ok(były brudne w smarze) a ten 3, najbardziej na zewnatrz jest starty i wygladało to tak jakby miał problem ze stykaniem. moze w tym problem. sprawdzane były 2 manetki-zaznaczam ze Kara robi wszystko sama- ma straszny pociąg do mechaniki
  2. oczywiście, że wszystko czytam i zapewniam ze MalaMi nie jest facetem ArKos ale myślałem,że już Ci przeszło,zadziałała skleroza i zapomniałeś
  3. chodzi dokładnie o uszczelke zaznaczoną na zdjęciu
  4. Dlugi, zgodnie z tym co pisałeś kabelek nie łączył.
  5. Mam problem z wypadającą uszczelką szyby. Otworzę szybę jest ok. Zamknę i uszczelka wychodzi. Tak jakby za mocno na szybę naciskała. Nasmarować ją czymś od strony szyby czy co zrobić? Bo takie ciągłe wkładanie jest uciążliwe a jak deszcz czy coś to będzie w drzwi woda sie lać. ps. Wiem że mogę nie otwierać szyby ale nie takiej porady oczekuję pzdr
  6. 1. Otwieramy maske 2. Podnosimy na lewarku przod samochodu od strony kierowcy, zdejmując od razu koło 3. Zabezpieczmy samochod podstawiając np. drewniany klocek pod mocowanie wahacza 4. Zdejmujemy plastikowe nadkole przykrecone na 3 sruby 5. Odkręcamy regulacje sprzegła(zdjęcie 1 punkt 1) 6. Odkrecamy mocowanie linki -dwie śrubki 8 albo 10-nie pamietam (zdjecie 1 punkt 3, zdjęcie 2) 7. Wyciągamy linke z dźwigni sprzegła(zdjęcie 3), ucha mocującego pancerz linki, tak żeby luzno wisiała( ułatwia zdjęcie linki z pedału sprzęgła) 8. Moja propozycja-kładziemy się na siedzeniu pasarzera i głowa pod kierownice,pedał sprzegła do samej góry i zdejmujemy linke. Jeśli dobrze pamietam to do góry i w prawo. ale ostrzegam że nie jest to takie łatwe. 9. Jak już zejdzie to wyjmujemy ją od strony silnika przez otwór. NOWA LINKA 10. Wkładamy koniec linki przez otwór 11. Pedał do góry, i zakładamy linke, a to już troche skomplikowane i troche może zająć. 12. Jak założymy linke to przykręcamy metalowy kołniez- wyciecie na śrube od dołu po lewej, otwór od gory po prawej, tak żeby całość ładnie przylegała 13. Nagwintowany koniec linki przekładamy przez otwór przy bloku, przeciągamy przez niego też gumową osłone linki(najlepiej ją rozciągnąć, żeby sie nie blokowała)i zapieramy o to metalowe ucho gumowy kążek (na końcu pancerza linki, zdjecie 1 punk 2) 14. Nagwintowany koniec linki przekładamy przez otwór w dzwigni sprzęgła, zakładamy metalowe zabezpieczenie, i nakrecamy śrube od regulacji. 15. Śrubą kręcimy aż pedał sprzęgła ustawi sie na równi z innymi, sprawdzamy i ewentulnie jeszcze regulujemy. zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3 Powodzenia
  7. nie mówie ze tak nie może być, tylko napisałem co mi sie wydawało. coprawda instalacja ma juz kilka lat, ale wcześniej nie było takich problemów. sprawdze co sie da a jak nie pomoże to wizyta u specjalisty dzieki za rade
  8. to ja też sie pochwale- ostatnio kupiłem do SC felgi mattig z oponami za 300zł- gdzie cena kompletu na portalach od 600 nawet do 1000 i dystanse po 10 zł
  9. chyba gdyby była uszkodzona to nie przełaczałby sie wcale. a to sie zdarza czasami. jak złapie normalnie to wszystko jest ok i mozna normalnie przełaczać miedzy gazem a benzyną. ktos mi poradził, że to moze być przez przpchany filtr gazu-dostaje za mało i odcina go. możliwe to?
  10. problem polega na tym ze czasem w drodze (lub juz od właczenia silnika) samochód przstaje pracować na gazie i przełącza sie na benzyne. Niekiedy jest to chwilowe, ale np dziś przejechałem prawie 100km i samochód nawet na moment nie przełączył sie na gaz. Próba zmiany na gaz przy pomocy guzika też nie daje skutku-moge nim pstrykać B/N/G (benzyna/ samoczynne przełączanie na gaz od obrotów/ gaz) i nic-jakby wszystko było odłączone. a czasem ma tak,że jedzie na gazie, właczy benzyne, przejedzie troche i sam wraca na gaz. Co mu jest?
  11. to_maszzz

    Witam :-)

    Witam wszystkich. przepraszam za późne przywitanie- ale to był ostatni raz pzdr
  12. siema. swego czasu miałem ten sam problem. po dwóch tygodniach pasek piszczał niemiłosiernie. wystarczyło tylko znowu g naciagnąć-najlepiej w dwie osoby-jedna naciaga alternator a druga dokreca śruby. proponuje i u Ciebie dokonać takiej operacji
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.