Skocz do zawartości

kaliope

Members
  • Liczba zawartości

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaliope

  • Tytuł
    Średnio Zaawansowany

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków
  1. Dość częsta przypadłość tych silników, tzn 2.0 cdti/JTDm. Przygotowałem tutek:
  2. W moim Xiaomii...który mimo wszystko bardzo sobie chwalę, zaczął szwankować mikrofon i ludzie mnie czasami nie słyszeli podczas rozmowy. Pomaga czyszczenie, zrobiłem tutek:
  3. Jak sprawdzić czy termostat otwiera się wtedy co trzeba:
  4. Wypadała mi zaślepka widoczna na filmie. Czy ktoś może podrzucić numer części? Lub ktoś ma namiary na podobną zaślepkę/zamiennik?
  5. Porobiłem testy na obu sondach (przed i za katem) by pokazać poprawne wartości napięcia i oporności. Obie sondy działają poprawnie. Robiłem 3 różne testy plus sczytywanie i kasowanie błędów. Lambda przed katem: Lambda za katem:
  6. Warto co kilkadziesiąt tysięcy rzucić okiem do bębnów czy wszystko ok, czy cylinderek nie leje. Przygotowałem poradnik
  7. Często ludzie pytają o sposób napinania paska rozrządu w 1.9/2.0 cdti gdyż w cale nie jest to takie oczywiste. Przygotowałem poradnik:
  8. I stało się, rozrząd wczoraj wymieniłem bez jakiekolwiek blokady, Wystarczy wiedza jak układać zębatki i pasek. [ Dodano: 2017-08-16, 22:27 ] Po wymianie rozrządu w furze, musiałem poprawić mocowanie łapy. Przykręcając ją, widziałem, że jest lekko poza osią i myślałem, że będzie ok. Były jednak drgania w kabinie. Dziś poprawiałem. Także uwaga na ten element naszej pracy.
  9. Kiedyś pisałem o Valeo Xtrm za ponad 100zł i były to pieniądze wydane w błoto. Więc obrażony kupiłem taniego Motguma za 29zł: Niestety, to jest wycieraczka na 2 tygodnie, czas na Bosch:
  10. Za pierwszym razem robiłem identyczne jak za drugim, pokazanym we filmiku. Różnica tylko taka, że tam poszedł Brunox, którego chwalą i wciskają w każdym sklepie motoryzacyjnym, a teraz R-stop, który chłopaki chwalą na forach. Brunox wytrzymał rok czasu i ruda znów wyszła. Wszystko robiłem zgodnie ze sztuką, zalecaną przez wielu.
  11. Demontaż kolektora ssącego w 1.9 8V jest bardziej czasochłonny niż z19dth 16V. Całe szczęście, że nie ma z nim żadnych problemów w porównaniu do 1.9 16V
  12. Wiem, napiszecie, że druciarstwo, ale wole wydać 200zł na coś innego
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.