Skocz do zawartości

Pawell_17

Members
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pawell_17

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. Witam W mojej vectrze mam uszkodzony właśnie zawór par paliwa, kolega wyżej napisał, że można go zaślepić. Ma to jakiś wpływ później na silnik. Czytam na necie i pisze, że w zime podgrzewa to przepustnice. Czy śmiało mogę przewód zaślepić?
  2. Panowie może jakieś podpowiedzi? [ Dodano: 2016-08-25, 10:50 ] Witam Bylem u gazownika i okazało się ze zalewa silnik. Dodatkowo temperatura cieczy chłodzącej na kompie wynosi -7092, oraz napięcie na sondzie 0.3V
  3. Myślicie Panowie, że 3 przepustnice są złe? Zastanawiam się nad wyjęciem sterownika.
  4. Druga przepustnica założona i nadal to samo. Egr mam zaślepiony. Co jeszcze w tym EGR sprawdzić?
  5. Tak wiem, w X18Xe1 krokowy jest zintegrowany z przepustnicą. Dziś przyszła do mnie przepustnica używana, wyczyściłem ja bo była w mega słabym stanie, założyłem i lipa. Tak więc nie wiem czy kupiona przepustnica też jest uszkodzona czy coś innego. Jutro postaram się reklamować może uda się. Dodam jeszcze że czasami przy gwałtownym dodaniu gazu jest przyduszenie silnika i dopiero wtedy wzrastają obroty.
  6. Przepustnicę wymieniłem i nadal to samo. Najgorsze jest to że brak jakichkolwiek błędów a samochód idzie jak zły, przyspiesza na każdym biegu, nie czuć jakiegoś spadku mocy.
  7. Witam Otóż mam problem ze swoim X18Xe1. Problem polega na zbyt niskich obrotach, falowaniu i koniec końców gaśnięciu. Wygląda to tak, że na biegu jałowym po przy gazowaniu na liczniku obroty spadają do ok 100/200obr i później się podnoszą do ok 750. W trakcie jazdy i wyrzuceniu na luz jest podobnie, obroty spadają i po chwili się podnoszą. Jednak jak załączę klimę to przy dojeździe na luzie np do skrzyżowania samochód gaśnie. Wiadomo większe obciążenie. Dużo czytałem na ten temat i jest to dość typowa usterka, ale jest wiele powodów jej występowania. U siebie mam nową cewkę, praktycznie nowe świece, sondę, wymienione wszystkie filtry. Zaślepiłem EGR. Wyczyściłem przepustnicę, a nawet rozwierciłem według manualu na forum. Wymieniłem też przepływomierz. Nic to nie dało samochód nadal gaśnie i faluje. Pozostaje wymiana przepustnicy albo sterownika. Błędów na komputerze brak. Teraz nie wiem co robić czy wymieniać to i to czy próbować coś wykluczyć. Może jakieś podpowiedzi? Kiedyś na jakimś forum znalazłem post w którym ktoś robił mostek między pinami i to można było sprawdzić czy sterownik jest ok czy nie. Z tego co wiem w sterowniku powstają zimne luty, robił ktoś może sterownik sam? Może da sie zmierzyć multimetrem piny na przepustnicy, bo jak wiadomo silniczek krokowy jest tam zintegrowany.
  8. Czyli ciężki wybór 1.4 jest na łańcuszku, nie miałem z tym nigdy styczności. Kurcze ten 1.6 8V ojca przekonuje, ale czytając fora, to 16V ma jedynie mankament że żłopie olej. Ojciec teoretycznie nie jeździ dużo do pracy ma 3km no i w wakacje gdzieś pyknie 1000km i tyle jego jazdy. Więc może zaryzykować te 1.6 16V, popularny silnik to części powinny być tanie i mechaniory znać powinni.
  9. Panowie można zamknąc auto kupione. Rocznik 99 polift, X18XE1.
  10. Witam Ojciec ma zamiar zmienić auto (jego stary kadett już się wysłużył) jednak z racji wieku interesuje się małym wysokim samochodem. Jako że w domu zawsze opel znalazłem mu merive I. Dużo już czytałem na jej temat i auto w sam raz dla dziadka, jednak jest problem z wyborem silnika. W grę wchodzi tylko benzyniak, meriva oferuje dwa silniki 1.6. Jeden to 8V drugi 16V. Jako że 1.6 8V wdaję się starszą konstrukcją to ojciec ma nadzieje że jest mało awaryjny jak ten z kadetta czy astry G, ale czy to prawa? Na necie jest dużo opinii że ten osmiozaworowy 1.6 żre na potęgę olej. Ojciec jest przekonany mocno do tego 8V. Czy może zainteresować się innym silnikiem?
  11. Witam Jakiś czas temu kupiłem Vectrę no i jak to w starym aucie trzeba po kolei usterki naprawiać. Ostatnio byłem u człowieka od klimy bo przestała chłodzić i jak się okazało prawie cały układ trzeba wymienić. Po sprawdzeniu do wymiany jest: 1. Chłodnica klimatyzacji 2. Czujnik ciśnienia (kwadratowy) 3. Osuszacz 4. Uszczelnienie sprężarki (300zł u nich) 5. Uszczelki Za kompletne uruchomienie klimy facet zażyczył 1200zł Teraz mam Panowie pytanie, jako że w dużej mierze samochód staram się naprawiać sam i nie ma dwóch lewych rąk to czy warto się bawić w to samemu. Oczywiście chodzi mi o wymianę chłodnicy z osuszaczem, czujnika, wyjęcie sprężarki i oddanie na uszczelnienie. Oczywiście uruchomienie reszty oddać dla fachowca. Czy lepiej oddać to dla faceta i niech się bawi, tylko problem w tym że nie wiadomo czy te 1200zł to nie urośnie zaraz do 2tys.
  12. Dziękuje za odpowiedź, czyli śmiało mogę kręcić na te śruby inne felgi.
  13. Witam Ostatnio zakupiłem Vectrę B na felgach aluminiowych. Jednak po odkręceniu felg zobaczyłem ze śruby są różnej długości i każda ma inny stożek. Doczytałem że felgi które mam założone prawdopodobnie mają rozstaw 5x114. Podpowie mi ktoś które śruby są oryginalne i czy reszta to są śruby pływające? Felgi to prawdopodobnie Rial lugano 7,5x16 5x114,3 38
  14. Witam, Dziś dostałem właśnie mandat od straży gminnej. Raczej dostała go moja dziewczyna, ale kierowcą samochodu byłem ja. Zdjęcie zostało wykonane w Miłkach i widać tylko tył auta. Szczerze mówiąc nie wiem gdzie stał ten radar. Czytałem na necie że można jakoś odwołać się od tego mandatu, jednak nie wiem czy to prawda. Miał ktoś z Was Panowie taki przypadek? Dostałem niby 300zł i 6pkt.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.