Skocz do zawartości

gsm18

Members
  • Liczba zawartości

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Pytanko odnośnie wtrysku Bosch 0445 110 227 Gdy zakupie regenerowane to wystarczy tylko założyć czy jednak muszę podjechać do kogoś żeby zrobił ich adaptacje w sterowniku silnika ?
  2. Dzięki za szybką odpowiedź !! i poradę !! przynajmniej tutaj na forum ktoś konkretnie doradzi teraz przynajmniej bez obaw wykręcę czujnik i wypłucze sobie dokładnie listwę cr
  3. Czy z listwy wtykowej w celu wyczyszczania jej mogę odkręcić zawór nr 0281 002 507 (3 piny) lub 0 281 002 507 (2 piny) czy raczej tego nie ruszać ? ewentualnie jakiego najlepiej preparatu użyć do mycia
  4. zdemontowałem smoka w baku w paliwie widać coś podobnego do opiłków nie ma tego dużo ale coś jest mam pytanko teraz demontować pompę ? i dać do regeneracji ? czy szukać używkę ewentualnie proszę o podpowiedź co teraz jeszcze wyczyścić bak wyczyszczony założony nowy filtr
  5. właśnie że kurcze nie widzę tam opiłków ... chyba że mogę gdzieś coś odkręcić żeby się upewnić np.sitko czy coś w tym stylu ? pompa bosch 0 445 010 105 na Plaku odpalała bez problemu spróbowałem podać jej paliwo z bańki bez pośrednio do pompy pokręciła z 5 sekund i odpala bez problemu wymieniłem podstawę filtra paliwa na inną używaną samochód odpala ale nadal trzeba kręcić z 10-15 sekund (podczas jazdy nie ma żadnych spadków mocy czy szarpnięć ładnie przyśpiesza i nie ma problemu z podjazdami pod górki ,tylko wkurza mnie jej odpalanie na bańce 10x razy pali lepiej niż na złożeniu wszystkiego do kupy
  6. Wymieniłem nowy zawór ciśnienia samochód odpala ale problem jest taki że po kilku uruchomienia zawór się zacina i nie odpali trzeba go wymontować wydmuchać i złożyć i odpala
  7. Dziś problem zimna nie chciała odpalić podpiąłem pod komputer 0 błędów podczas kręcenia rozrusznikiem obroty silnika wynoszą ponad 300 obrotów --ciśnienie na rampie max 7-8 Mpa odpaliła dopiero na placku po odpaleniu : Ciśnienie paliwa w rampie 29MPA prędkość silnika 772 obroty wtryskiwacz 1 0,296 wtryskiwacz 2 -0,016 wtryskiwacz 3 -0,016 wtryskiwacz 4 -0,328
  8. Witam mam problem z samochodem Toyota Corolla 1,4 D4D z 2005 roku rano pali praktycznie od strzała problem z późniejszym odpaleniem trzeba dłużej kręcić około 10 sekund w załączniku z programu Delphi Parametry wtrysków ( o ile dobrze zrobił odczyt bo musiałem wybrać w programie inny silnik do połączenia) 1.silnik nie odpalony silnik odpalony
  9. Wymiana czujnika 0281002137 rozwiązała problem po wymianie w programie widać jak wartości się zmieniają
  10. przewody podciśnienia niby ok Ciśnienie doładowania jaki sensor barometru w ogóle się nie zmieniają taki sam odczyt jest na silniku nie odpalonym czyżby przyczyna była po stronie czujnika 0281002137 ? czy raczej coś innego ;)
  11. ok zaraz będę przeglądał w w załączniku wrzucam foto z op com
  12. Opel zafira A 2000 rok 2,0 Di 60 kw problem podczas jazdy przy wyprzedzaniu wyskoczył tryb awaryjny po podpiciu programu delphi i odczytaniu błedów jest informacja P1125 obwód zaworu regulacji ciśnienia doładowania czy może jakaś propozycja co na szybko sprawdzić ?
  13. Usterka usunięta przyczyną błędu P1220 okazał się elektrozawór kąta wtrysku/początku tłoczenia rezystancja uszkodzonego była około 5 mega omów a zakupionego xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx /nie linkujemy/admin rezystancja 10 omów przy okazji wyczyściłem cały kolektor który też był już zawalony później wrzucę foto jak wyglądał przed a jak po czyszczeniu
  14. Dwa filmy z op-com jeżeli może ktoś to proszę zerknąć na parametr wtrysku 1. na filtrze normalnie paliwo z baku 2. paliwo bezpośrednio z bańki
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.