Skocz do zawartości

djdavemix

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O djdavemix

  • Tytuł
    Nowicjusz

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bytom
  1. Blacha ma raczej osłonić łożysko i większego wpływu na jego działanie nie ma. Łożyska są identyczne. Gwintu ani tłoczyska nie braknie. Jest odpowiedni wypust na amortyzatorze - jego wysokość jest idealnie dopasowana do łożyska bez względu które założymy (jak pisałem znaczenia to nie ma) i w inny sposób nie ma możliwości montażu. O ile pamiętam blacha dotyka tylko środkiem do poduszki a reszta tworzy kapelusz który kręci się wraz z łożyskiem (między zewnętrzną średnicą a poduszką amortyzatora jest spory luz). Na rysunku z Opla Astry F 1,7 łożysko nie posiada blachy. Reguły nie ma. Ale jeśli to problem (obawa) zakup takie jakie były przed demontażem. P.S. Przypomniało mi się, że otwór w poduszce musiałem troszkę podszlifować bo nie chciała wejść właśnie na ten zielony element zaznaczony przez Ciebie. Po założeniu łożyska (czy to z blachą, czy bez) poduszka nie przylegała idealnie do łożyska a tam luzu być nie powinno. Z racji, że zamienniki są różne, mniej lub bardziej doskonałe zwróć na to uwagę. Może właśnie masz tam luz bo poducha nie przylega i trzeba zwiększyć minimalnie otwór by idealnie pasowała na to "zielone" j.w. tłoczysko.
  2. Tak, łożyska są zamienne. Z blachą i bez blachy. Ja założyłem te tańsze Przy montażu trzeba uwzględnić górną tuleję (plastikową z kołnierzem na rys.nr 2) - posiada taki wypust który montujemy w tą samą stronę co początek sprężyny w dolnej misce (trudno to wyjaśnić ale chyba to jasne). Tak było u mnie w oryginale a przez to zapewne ma być zachowany pion kolumny (element nr 2 posiada odpowiedni skos więc musi być zamontowany w prawidłowy sposó. W zasadzie po wmontowaniu wkładu amortyzatora i wkręceniu "nakrętki" nr 6 pozostaje jeszcze zapas gwintu aby amortyzator osiadł bez luzów.
  3. Podłącz interfejs USB i zmień w sterowniku Bingo M ustawienie: TYP UKŁADU ZAPŁONOWEGO: 4 CYLINDRY 2 CEWKI Powinno pomóc w odczytach i poprawnym działaniu (X16SZR ma 2 cewki zapłonowe).
  4. Witam. Przyczyny niepoprawnej pracy na PB po jeździe na gazie w zasadzie zostały już wyżej opisane. Niemniej nie doczytałem - brak tutaj jednej istotnej informacji - a mianowicie poprawnej regulacji emulacji sondy lambda poprzez interfejs (laptop, kabel usb itp.). Chodzi głównie o czasy opóźnień "H" i "L" standardowe mogą powodować negatywne zmiany przy pracy silnika na NoPb, ruszanie żabką, gaśnięcie itp. W swojej astrze wymieniłem wszystkie elementy silnika: kable, świece, wtryskiwacz,EGR, czujnik temp., sondę lambda,pompę paliwa i Bóg wie co jeszcze - bez efektu. Po własnoręcznej regulacji i przestawieniu czasów H=0,400s L=0,600s problemy na benzynie w zasadzie zniknęły. Komputer uczy się tych parametrów i jak dotąd objawy ustąpiły. Pomimo że u mnie regulację przeprowadzał dobry gazownik - jednak tak drobny szczegół mu umknął, do którego doszedłem sam po wymianie mnóstwa niepotrzebnych części za jego radą... jedyny plus: nowe popracują dłużej
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.