Witam
Moja skrzynia często nie pełza po zatrzymaniu, przy wciśniętym hamulcu po przełożeniu z D na N i ponownie na D zaczyna pełzać.
Po puszczonym hamulcu przy załączonym D jak nie pełza - po dodaniu gazu następuje delikatne szarpnięcie i auto rusza. Mechanik stwierdził, że zacina się zawór który dostaje sygnał po puszczeniu hamulca i trzeba zregenerować/naprawić te zawory. Ponoć płyta z zaworami może być odkręcona bez demontażu skrzyni(?). Olej w skrzyni wymieniany dynamicznie co 50 tys. km, przebieg 240 tys.km.
Może to też problem z włącznikiem pedału hamulca lub przerwą w ins
Odpalenie na zimno rano od pierwszego obrotu wału: silnik szarpie, obroty są od razu na 800 a powinny być wyższe i w miarę rozgrzewania opadać.
Zauważyłem też, że po włączeniu klimatyzacji obroty się nie podnoszą a stoją w miejscu. Klimatyzacja chłodzi, oba wentylatory działają.
Zero błędów na komputerze. Przepływomierz Siemens nowy sprawny, sonda sprawna.
Jakieś podpowiedzi?
Spotkałem na youtube filmy w których pokazano wypełnienie tulei zawieszenia silnika. Opcje są takie, że w nową poduszkę silnika w puste przestrzenie wlewa się poliuretan albo inny środek chemiczny (jakiś wyciskany z tubki) lub wycina się całkowicie gumę i całość wypełnia poliuretanem. Mnie interesuje ta pierwsza opcja z wypełnieniem nowej poduszki. Czy ktoś to robił i opisze jak?
Proszę o rzeczowe odpowiedzi.