Skocz do zawartości

tapatic

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tapatic

  • Tytuł
    Nowicjusz

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kielce
  1. Witam Moja skrzynia często nie pełza po zatrzymaniu, przy wciśniętym hamulcu po przełożeniu z D na N i ponownie na D zaczyna pełzać. Po puszczonym hamulcu przy załączonym D jak nie pełza - po dodaniu gazu następuje delikatne szarpnięcie i auto rusza. Mechanik stwierdził, że zacina się zawór który dostaje sygnał po puszczeniu hamulca i trzeba zregenerować/naprawić te zawory. Ponoć płyta z zaworami może być odkręcona bez demontażu skrzyni(?). Olej w skrzyni wymieniany dynamicznie co 50 tys. km, przebieg 240 tys.km. Może to też problem z włącznikiem pedału hamulca lub przerwą w ins
  2. Odpalenie na zimno rano od pierwszego obrotu wału: silnik szarpie, obroty są od razu na 800 a powinny być wyższe i w miarę rozgrzewania opadać. Zauważyłem też, że po włączeniu klimatyzacji obroty się nie podnoszą a stoją w miejscu. Klimatyzacja chłodzi, oba wentylatory działają. Zero błędów na komputerze. Przepływomierz Siemens nowy sprawny, sonda sprawna. Jakieś podpowiedzi?
  3. Spotkałem na youtube filmy w których pokazano wypełnienie tulei zawieszenia silnika. Opcje są takie, że w nową poduszkę silnika w puste przestrzenie wlewa się poliuretan albo inny środek chemiczny (jakiś wyciskany z tubki) lub wycina się całkowicie gumę i całość wypełnia poliuretanem. Mnie interesuje ta pierwsza opcja z wypełnieniem nowej poduszki. Czy ktoś to robił i opisze jak? Proszę o rzeczowe odpowiedzi.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.