Skocz do zawartości

poranek

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Auto odebrałem dopiero dzisiaj - usterka nie usunięta , kable pocięte i poowijane taśmą , zatrzaski pourywane - masakra. Musiałem zapłacić 300 zł za "trzy tygodnie starań " Pan który "pracuje w serwisie" i tnie kable po godzinach w garażu pod blokiem stwierdził, że zrobił tyle że licznik raz działa raz nie działa . Mnie jakoś w drodze powrotnej nie zadział. Że ja zawsze muszę trafić na jakiś opowiadaczy. Po niedzieli zadzwonię do tego Mikołowa - dziękuje za polecenie warsztatu. Pozdrawiam
  2. Auto stoi u elektromechanika od trzech tygodni. Nie dał rady tego zrobić - i przekazał auto koledze - który podobno pracuje w serwisie i już dwa tygodnie wymienia sterowniki i dalej nic . Co najlepsze - nie chce mi oddać auta. Zna ktoś jakiegoś elektromechanika, który by umiał naprawić taki "skomplikowany " samochód , astrę g ? Bo na razie to porażka - fachowców również .
  3. Bardzo dziękuje za pomoc - nie bardzo bym umiał i miał czym zmierzyć te impulsy, podejrzewam że prąd jest tam bardzo mały , nie wiem nawet czy dioda by się zaświeciła - podłączałem żarówkę na 12 volt i nic. Mail do mnie karolpozn@vp.pl . Ja juz sam przestałem tam wymieniać części dobre na dobre - kupiłem jeszcze wcześniej taki przetwornik sygnału z tego czujnika co daje sygnał do licznika. Jest w skrzynce bezpieczników, taki bezowy , ale to tez nic nie dało( a ile się za nim najeżdziłem .... po różnych miejscach ). Udało sie wreszcie kupić używany za 75 zł a w serwisie kosztuje on 170. Biorąc
  4. Witam - pomiary zrobione ( w miarę możliwości i wiedzy) nic nie wykazały. Licznik wymieniony , Nic to nie dało - jest tak samo. Ktoś mi tu podpowiada że sterownik do wymiany - jest to możliwe ? Sygnał z koła idzie w ogóle do sterownika ?
  5. Już to przerobiłem - sama cewka z takimi magnetycznymi zębatymi pierścieniami 70 zł , można kupić, cała piasta 180 - wymieniłem całą piastę -problem pozostał W sobotę ma mi ktoś pomóc zrobić te pomiary - potem kupie licznik . A jeszcze cos podpowiem licznik padał a potem na krótko działał - tak było ze trzy razy - aż padł całkiem . Dziękuję za informacje
  6. Auto nie ma ABS - ma tylko czujniki na przednich kołach , a z lewego koła sygnał podobno przekazywany jest do licznika . Dobrze spróbuje pomierzyć
  7. Nie mogę uzyskać nigdzie podpowiedzi .Podpiąłem sie pod inny pokrewny temat ale chyba go nikt nie czyta dlatego pisze jeszcze raz - astra g 1,2 bez abs z 2002 roku nie działa prędkościomierz. Auto było na diagnostyce (150 zł) "brak sygnału " wszyscy twierdzili że to wina czujnika ( razem z piastą ) w przednim lewym kole - zostało to wymienione( koszt 180 zł dobrze że zrobiłem sam ) i dalej nie działa prędkościomierz i świeci kontrolka z usterką techn. czujnika na skrzyni żadnego nie ma tak że sygnał musi być z koła - chociaż nie mam abs to czujniki na przednich piastach są. Bezpieczniki spraw
  8. Potrafi ktos odpowiedzieć czy nie bardzo ?
  9. Czy ktoś potrafi wypowiedzieć sie nt tego licznika - co był poruszony w poprzednim temacie ? ja mam podobny problem i nie mogę uzyskać nigdzie podpowiedzi .Ponieważ w wyszukiwarce znalazłem tylko ten temat o prędkościomierzu to proszę o pomoc - astra g 1,2 bez abs z 2002 roku nie działa prędkościomierz. Auto było na diagnostyce (150 zł) "brak sygnału " wszyscy twierdzili że to wina czujnika ( razem z piastą ) w przednim lewym kole - zostało to wymienione( koszt 180 zł dobrze że zrobiłem sam ) i dalej nie działa prędkościomierz i świeci kontrolka z usterką techn. czujnika na skrzyni żadnego nie
  10. Bardzo dziękuje za wyczerpującą informacje - szkoda tylko że wyszukiwarka tego wcześniej nie znalazła.
  11. Witam - Podłączam się do tematu - jaki olej należy zalać do skrzyni automatycznej w corsie c 1,2 L 16 V. Auto kupił znajomy dla córki, która ma problem z nogami i nie bardzo może wciskać sprzęgła. Sam go przygotowuje do jazdy po zakupie. Pytał mnie jeszcze czy jest tam filtr oleju i co jaki przebieg wymienia się olej. Na forum elektrody przeczytałem, że olej to DeXtron II lub ATF 220 (czerwony) że wymiana co 20 tys. km i że filtru nie ma "bo skrzynia jest pierścieniowa". Tak też przekazałem znajomemu - a tu kiszka - filtr znalazł pod pokrywą - wymył go - olej zalał taki jak mu podałem a z w
  12. Niestety to podbudowanie przodu i sprawdzenie przy uruchomionym siniku nic nie dało - koło musi być obciążone - nawet przy małej prędkości na zakręcie w lewo, usterki nie słychać podczas jazdy. Dopiero przy większej sile odśrodkowej , obciążającej prawe koło słychać wyraźne. No nic, będzie to coś z półosią -muszę jednak poszukać jakiego mechanika. W każdym razie dziękuje bardzo za chęć pomocy. Witam - półoś została wymieniona i problem zniknął
  13. Oponę wykluczam. Piastę z łożyskiem wymieniłem tylko przednią prawą-gdyż tam jak mi się wydawało widziałem przyczynę - dźwięk jest taki jak daje uszkodzone łożysko ale tylko przy skręcie w lewo . W przeszłości bywało że miałem uszkodzone łożysko w innym aucie - i byłem pewny że to jest to. Stanu półosi nie sprawdzałem . Dlatego pytam o jej zalecaną wymianę co 80 tys. To nie jest bzdura , jak napisał Kolega , pisze to w poważnej niemieckiej książce pt. Opel Astra - sam naprawiam
  14. Witam od jesieni mam duży szum w prawym przednim kole przy dość szybkiej jeździe na łuku ale tylko w lewo - myślałem że to łożysko - tydzień temu wymieniłem całą piastę oraz klocki ham. na przedniej osi i nic . Szumi dość mocno nawet przy gwałtownym skręceniu kierownicy w lewo . Podczas jazdy na wprost nic się nie dzieje. Wygląda na to że wymieniłem dobą piastę z łożyskiem.Podczas wymiany piasty oglądałem inne elementy ale nic nie widać żeby coś obcierało. Czy ktoś może miał taki przypadek i wie co to może być ? Przebieg auta 91 tys. I jeszcze jedno pytanie do Szanownych Kolegów - wyczytałem
  15. Witam - zapisz się na forum cytrynki http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=17- temat rozpracowany tam jest dokładnie - ze zdjęciami z rożnymi samoróbkami. sam to miałem w swojej c piątce. Generalnie jak zepsuty motoreduktor =to wymiana pomoże i można to podobno zrobić bez demontażu deski rozdzielczej. Jak wyrobione gniazdo (dużo częstrzy przypadek) w osi przepustnicy w które wchodzi zębatka od motoreduktora -to już jest gorzej - nie wiem skat jesteś ale w Kostuchnie (Katowice) jest warsztat który to mi zrobił za tysiaka i tam deskę odkręcali żeby ja odsunąć i
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.