Skocz do zawartości

licha89

Members
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O licha89

  • Tytuł
    Średnio Zaawansowany
  1. Dziś będę miał nową cewke na podmiane i dam znać co i jak.
  2. Tłumik sprawdzony tzn drożny, i tak musiałem zmienić na nowy (środkowy i końcowy) Uszczelka pod głowicą ?
  3. Pompa wymieniona teraz nic nie cieknie. Ale to nie usunęła usterki. Co dalej ?
  4. Witam serdecznie. Posiadam samochód marki FIAT ALBEA 1.2 16V z 2005r. Może opiszę wszystko szczegółowo i po kolei. Samochód trafił na wymianę: -klocki tarcze -wszystkie przewody hamulcowe -oleje i filtry (kabinowy, powietrza, oleju) Po odebraniu samochodu za kilka dni zaczęły się cyrki takie jak: -przyśpieszenie drastycznie spadło -szybciej się nagrzewa silnik -nie da się przekroczyć 80 km/h -- 90 km/h Podjechałem do znajomego, który podpiął mi komputer i wyszły takie błędy: - P0300 wykryte nieregularne wypadanie zapłonów - P0303 zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów - P302 zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów Zaznaczę, że obroty nie falują, samochodem podczas jazdy nie szarpie oraz na wolnych obrotach też nie szarpie. Przewody zapłonowe zostały wymienione w tamtym roku. Co sprawdziłem ? -stan kabli do cewki (dobre) -przewody zapłonowe (nie popękane, przegryzione) (dobre) -wyciągałem na zapalonym silniku po kolei przewody i samochód ewidentnie zaczął nie równo pracować. Kolejną sprawą jest to, że Pan, który mi robił przewody nadłamał element, który pokażę na zdjęciu poniżej. Przez to sączy się paliwo. (Koszyk z pompą już zamówiony) Panowie macie jakieś pomysły gdzie szukać dalej i co robić ??
  5. Ok dziś zaryzykowalem i kupiłem używany czujnik położenia przepustnicy. Po założeniu efekt taki sam jak wyżej. Po którymś razie odpalił i trzymał obroty ale bez gazu nie odpalił. Teraz znów nie trzymie obrotów. Jutro podepne kompa i sprawdzę czy przy tym czujniku parametry się zmieniają, bo może być tak że jest też uwalony.... W sumie 30zł nie majątek. [ Dodano: 2016-03-29, 18:59 ] Ok Panowie, więc sprawa ma się tak. Kupiłem używany czujnik położenia przepustnicy i efekt taki sam. Postanowiłem kupić całą przepustnice wraz z czujnikiem i krokowym. Założyłem i okazało się, że pali od strzała ale obroty były za wysokie. Przełożyłem stary czujnik położenia przepustnicy i krokowy i wszystko działa. Okazało się, że uszkodzona jakimś cudem była sama przepustnica. Co mogło się w niej uszkodzić ? Ja nie wiem...... Pojeżdżę kilka dni i zdam relację co i jak. W sumie to na plus, że mówiliście żeby egr wyczyścić i zaślepić nie pomogło ale też nie zaszkodzi [ Dodano: 2016-03-31, 06:44 ] Teraz mam inny problem obroty na biegu jałowym zatrzymują się na 1100 i nie chcą zejść na 900 zdarza się to czasami że spadną. Jakieś pomysły?
  6. Ok, przepustnica wyczyszczona, zaślepiona. Auto dalej nie odpala bez gazu.... Diagnostyka komputerowa wykazała błąd EGR. Wykasowałem błędy, kolejna diagnostyka ZERO błędów. Sprawdziłem parametry przepustnicy i wygląda to tak: Kąt wychylenia po dodaniu gazu (bez reakcji) Napięcie na czujniku przepustnicy (1,11 - 1,13v) po dodaniu gazu bez reakcji Co dalej ??
  7. Tak tylko auto odpala jak się go lekko wspomoże gazem... [ Dodano: 2016-03-21, 16:58 ] Odpialem jeszcze przeplywke i to samo bez gazu nie odpali [ Dodano: 2016-03-21, 16:59 ] Egr nie wywala błędu. Jest zero błędów a parametry w normie.
  8. To ręce mi już opadają.... Nie wiem od czego zacząć. I co dalej robić. Jakieś pomysły?
  9. Ok zamawiam zaslepke. Robiłem druga diagnostykę zero błędów jedynie z poduszki. Ale na zapalonym silniku pokazywał mi komputer ciągle włączony/wyłączony czujnik hala. Odpalanie z gazem w podłogę, a czasem odpala od strzału. Poniżej film jak się zachowują obroty na biegu jałowym podczas postoju. https://youtu.be/Q0Elb0nRz74 [ Dodano: 2016-03-21, 09:10 ] Z tego co się dowiedziałem to samo zaslepienie egr nic nie da bez emulatora....
  10. Tak jest zawór EGR. Dla czego przyczyną może być zawór egr? Nic się nie stanie jak się go zaślepi ?
  11. Witam wszystkich serdecznie. Mam dwa problemy z corsa. Problem 1 Samochód bardzo długo kręci zanim odpali, czasami odpala od strzału. I to jest obojętne czy silnik zimny czy ciepły. Rozrusznik po regeneracji, akumulator nowy naładowany, błędów zero. Kręci normalnie tylko bardzo długo. Problem 2 Kilka dni temu jadąc na zakupy do autostradzie i dojeżdżając do sklepu zauważyłem, że obroty spadły praktycznie do zera a samochód prawie zgasł (musiałem pomagać gazem). Działo się to za każdym razem co wrzucałem na luz. Po zrobieniu zakupów oczywiście wystąpił problem pierwszy ale obroty zaczęły działać prawidłowo. Dojeżdżając pod dom znowu objaw obrotów się ukazał. Na chwilę obecną jest wszystko ok. Silniczek krokowy jest wymieniony na nowy kilka lat temu (oryginalny) przepustnica wyczyszczona, zero błędów, przepływomierz nowy (oryginalny), filtr powietrza nowy, paliwa również, jeżeli ma to wpływ. Nie mam pojęcia co dalej robić? Na obecną chwilę strach gdziekolwiek dalej jechać bo możę nie odpalic lub tym podobne..... Panowie pomożecie ?
  12. Oczywiście auto odpalam na benzynie, jutro z rana sprawdzę czy odpali z samostartu i zdam relację [ Dodano: 2012-07-27, 23:23 ] A więc tak z samostartu nie odpalił, pompa po przekręceniu kluczyka chodzi(słychać ją) natomiast po kręceniu kluczykiem kilkanaście razy auto odpaliło [ Dodano: 2012-08-08, 10:28 ] Może ktoś coś jeszcze pomoże ??
  13. Ten został właśnie wymieniony w tym aucie jest jeden czujnik, który za to wszystko odpowiada, byłem w ASO i właśnie ten czujnik został wymieniony i nie ma innych. Także nie wiem już co dalej z tym złomem
  14. jak sprawdzić to czytałem, ale nie jestem w stanie za nic znaleźć tego czujnika
  15. to jak ten czujnik powinien się nazywać fachowo ?? i za co odpowiada ??
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.