Skocz do zawartości

Boskiwjk

Members
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Boskiwjk

  • Tytuł
    Advanced Member

Profile Information

  • Lokalizacja
    Przemyśl
  1. OK, ale powiedz mi jak podać zasilanie na stole? może pytanie wydawać się banalne, ale nigdy tak nie sprawdzałem
  2. Witam, zanabyłem cały kpt ww luster, wszystko oryginalne, znalazłem też jakiś tam opis jak to podłączyć, przelałem to na papier i chciałem się dowiedzieć czy dobrze skonstruowałem schemat? czy jak tak podepnę będzie to śmigać Jeżeli coś gdzieś opuściłem, poprawcie mnie. Pozdrawiam
  3. Grzes997, wpiąłem plusa pod kostkę, która wychodzi z wtyczki łączącej wiązkę silnika z wiązka auta, gruby czerwony kabel(plusowy), bezpiecznik dałem 15Ah bo 10 nie mam. Przystąpiłem wiec do próby "na ostro" czyli włożyłem "gołe" bez otuliny kabelki do wtyczki górnej i dolnej do czujnika na chłodnicy i wpiąłem je na swoje miejsce, reakcji zero EDIT: coś mnie przed chwila natchnęło i podmieniłem przekażnik, miałem jakiś z kadetta gsi, podłączyłem, kabel na 85 + masa i DZIAŁA dzięki wszystkim na porady, lecą punkty
  4. Grzes997, oO czyli wszystko jest dobrze podłączone , jedynie muszę włożyć tam bezpiecznik i podpiąć ten kabel do plusa pytanie, bo aku mam w bagaju czy mogę podpiąć się pod jakiś plusowy kabel z komory? jutro podprowadzę plus na przekaźnik i nagrzeje auto, żeby sprawdzić czy wentylator się załącza.
  5. Dzisiaj obadałem sprawę i tak: wentylator po podłączeniu na ostro odpalił więc działa. czujnika nie sprawdziłem bo nie wiem jak go sprawdzić Przepatrzyłem wszystkie kabelki i u mnie wygląda to mniej więcej tak: automux, z twojego opisu nic się u mnie nie zgadza co dalej?
  6. Witam, mam problem z wentylatorem, nie załącza się przy odpowiedniej temp, wydawało by się , że sprawa jest prosta termostat, czujnik temp, ale nie Wydaje mi się, że po prostu problem tkwi w podłączeniu,bo pomieszane są tam kable z wiązki 2,0 i częściowo z 1,6. Aktualnie do czujnika temp na chłodnicy idą 2 przewody, jeden bezpośrednio do masy, drugi do przekaźnika, który był przy 1,6 o ten: do samego wentylatora idzie jedna wtyczka (2 kable), 1 z nich idzie gdzieś we wiązkę, tutaj koło lampy, drugi kabelek idzie do tego przekaźnika. Jakby ktoś mógł się wypowiedzieć jak w ogóle to powinno
  7. szymon 1587cm3, właśnie luknąłem i faktycznie powinien być brązowo-niebieski, ale wczoraj nawet przetrząsnąłem wszystkie kabelki za digim i nie ma tam żadnych innych wsuwek, niż czarny i brązowo-biały.. hmm jutro dokładnie wszystko obadam mówisz o połączeniu z kostką pod schowkiem czy z kostką okrągłą na kielichu?? tak jak napisałem wyżej w kostce pod schowkiem nie łączyłem nic więcej oprócz kabla od pompy, a tej drugiej nie pamiętam.
  8. Grzes997, aktualnie mam silnik c20ne, a komp to mot 1.5 (3 rzędowy).. wydaje mi się, że problem tkwi w tym, że w c16nz była kostka pod schowkiem , która łączyła się z wiązką koło kompa, aktualnie mam z tej kostki jedynie podprowadzony kabel od pompy do okrągłej wtyczki na prawym kielichu. Czytałem, że właśnie tylko ten kabel trzeba przedłużyć bo reszta to chyba plus po stacyjce, jakaś masa itp, wgl nie potrzebne przy tym silniku. A propo ten kabel brązowo-biały po prostu powinien iść do tej dużej wtyczki co się do kompa wpina?? może on teraz kończy się na tej kostce pod schowkiem i wystarcz
  9. Witam po swapie z 1,6 na 2.0 w swoim kadeciku postanowiłem zmienić też licznik, ze zwykłego bez obrotka zmieniłem na digiego... Wszystko śmiga aż miło oprócz właśnie kontrolki checka , w rozpisce było napisane, że całe gniazdo z analoga włożyć do digitala, tak więc zrobiłem, ale po przekręceniu zapłonu kontrolka się nie zaświeca. Pierwsza myśl, może pomyliłem kable, ale nie sprawdziłem wszystko i tak, do gniazda z żarówką wchodzą 2 samiczki, jeden kabel czarny czyli + po stacyjce, drugi brązowo-biały, również kupiłem nową żarówkę i zmieniłem i ten sam efekt, brak reakcji. Podejrzewam, że nie m
  10. heh a inni przekonują mnie, że ten niebiesko-zolty to do czujnika cisnienia oleju sam juz nie wiem [ Dodano: 2010-12-20, 20:53 ] Odkopię trochę temat, poruszę wątek spięcia pompy, jak wcześniej wyczytałem należy z okrągłej kostki, jaka została po wiązce z 1,6 (ta koło nóg pasażera , albo jak kto woli przy kompie), kabel czerwono-niebieski spiąć z kabelkiem o tym samym kolorze, który znajduje się w kostce okrągłej przy aku(2.0). W kostce okrągłej łączącej wiązkę silnika z wiązką auta odnalazłem taki kabel czerwono-niebieski(gruby), jednak w kostce z 1,6 takiego nie ma. W kostce okrągłej
  11. Bartas, chodzi mi o kabel , który ma iść tutaj: żaden kabel wolny mi nie został z wiązki, a z jakiego koloru powinien wychodzić??może problem mam dlatego bo wiązka do lamp jest z 1,6 a i teraz przypomniałem sobie, jest jeszcze jeden kabel kolor niebiesko-żółty urwany jest trochę, ma on iść do czujnika ciśnienia oleju to wiem, ale gdzie to ma być dokładnie??
  12. odkopię trochę temat, większość kabli już na swoim miejscu, ale jeszcze jeden problem mam, skąd powinien dochodzić do magistrali niebieski kabelek od czujnika temperatury cieczy chłodzącej?? bo nie wiem czemu u mnie tego nie ma...
  13. nikt więcej nie poratuje mnie w tej kabliologii cóż trzeba będzie improwizować
  14. no to panowie ciężkie czasy nastały jak dla mnie czyli elektryka... więc tak ogarnąłem w miarę wiązkę silnika... zostały mi z niej takie oto kosteczki... 1. coś tam mi świta, że ona leciała przez całą długość komory w gsi i gdzieś koło serwa była wpięta, niestety tutaj nie wiem gdzie ją wpiąć 2. ten krótki przewód jest został, też nie mam pojęcia gdzie to ma iść 3. tutaj to tak została mi kostka ta i ta poniżej co zwisa, tyle, że ta szeroka kostka co jest poniżej to wiem , ma iść do przepływki, a ta kostka co na pierwszym planie to w gsi była podpięta tutaj koło altka, i przewód
  15. mario87, tak licznik digital.. tyle, że regulator był wymieniany jakoś miesiąc temu.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.