Skocz do zawartości

djtrupek27

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O djtrupek27

  • Tytuł
    Nowicjusz

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bieszczady
  1. witam ... koledzy mam problem ... autko po małych naprawach ... wymieniony filtr paliwa i powietrza wywalony katalizator w jego miejsce strumienica ... wymieniona uszczelka pod kolektorem ssącym ... wyczyszczony kolektor ssący i zawór EGR-u .. wymienione przewody podcisnienia .. pompa vacu sprawdzona i jest ok ... a jak chce mu dac po garach to od ponad 3 tys obr. zaczyna szarpać i sie dławic tak jakby paliwa nie dostawał ... dzis miałem problem z odpaleniem nawet ... byłem na komputerze i sa dwa błędy ktore zostały skasowane P1345 i P1125 ... jesli ktos miał cos podobnego u siebie prosił bym o pomoc gdzie szukac przyczyny ... przepływka czy moze elektrozawory ... czysciłem je ale nie mam co do nich pewnosci bo po prostu nie znam sie na tym
  2. WITAM ... STEROWNIK POMPY TUTAJ W TYM PRZYPADKU NIC NIE GRAŁ ZADNEJ ROLI ... PODŁ ELEKTROZAWOR I TO BYŁA PRZYCZYNA TERAZ BŁEDY SA POKAOWANE NO ALE TURBINA SIE TROSZKE POZNIEJ ZAŁĄCZA TERAZ ... TRUDNO JAKOS PRZEZYJE ALE SKOK Z 1.7 TYS OBR I START TURBINKI NA 2.0 TYS I START TURBINKI TO NIE TAKA TRAGEDIA ... POZDRAWIAM SERDECZNIE
  3. witaj kolego ... wszystko sprawdziłem raz jeszcze ... wszystko jest szczelnie poskrecane zadnych wyciekow niema .... wszystko jest podpiete jesli chodzi o przewody podcisnienia ... dzis jade do mechaniora zeby zmierzyc vacu ... zostawiam mu autko i mowił ze on ten problem pokona ... dzieju za rady pozdrawiam ... jakbedzie autko sprawne napewno napisze co było przyczyna
  4. witajcie koledzy ... juz od dłuzszego czasu stopniowo powoli przerabiam moja viki b 97 na polifta i teraz chciałem sie dowiedziec jak zamienic mida na takiego co pokazuje spalanie itp. ... z tego co sie dowiadywałem niema problemu jesli chodzi o złozenie go w miejsce starego ... trzeba natomiast wymienic manetke od wycieraczek bo tam znajduje sie przełącznik ... no i teraz zaczynaja sie schodzy ... czy po wymianie takiej manetki bedzie wszystko działało poprawnie czy: 1. nie bedzie pasowała kostka do mida w liczniku 2. trzeba bedzie przeprogramowac komputer 3. trzeba bedzie pociagnac dodatkowa wiazke kabli dodam ze jest to Opelek Vectra B 2.0 DTI 16V ... 97 rocznik mozel X20DTH jesli ktos cos takiego robił bede wdzieczny za pomoc
  5. kolektor ssący był wyczyszczony do błysku wszystkie kanały tez ... mam podejrzenia co do przepływki albo pompy vacu ... obym sie mylił
  6. tylko ze tu jest takiego rodzaju myk, ze jak podmieniłem EGR z innej Viki to pokazywało dokładnie ten sam błąd P0400 i zadnych zmian nie było ... tak , że zawór EGR odpada jesli chodzi o usterke
  7. kolego a nie lepiej jechac na komputer i zobaczyc czy nie masz jakiegos błeda ... zczytac go i probowac wtedy szukac ... u mnietez turbo sie pozno załącza ale w viki ... mam problemy z podcisnienie ... i nadal szukam ... wpierw komputer i błedy pozniej szukaj dziury w całym
  8. wiesz kolego vectra ma to do siebie ze kilka oznaczen jest ... roznia sie jedna literka badz jedna cyferka ... najlepiej podawac w takim przypadku pełna nazwe autka i moc silnika
  9. Witam klubowiczów ... Koledzy jest problem ... Wymieniłem uszczelki metalowe pod kolektorem ssącym i kopuła kolektora, wyczyściłem cały kolektor z tego nagaru, wyczyściłem zawór EGR, wyczyściłem elektrozawory, wymieniłem przewody podciśnienia ... teraz turbo załącza się o wiele poźniej nie jak to wcześniej było 1.7 tyś. tylko ok. 2.5 tyś obr. Podczas jazdy przy dohamowaniu włącza się CHECK, kiedy jednak jade CHECK się wyłączy i jest ok poza tym ze turbo nie pracuje tak jak trzeba. Kolejne badanie na komputerze i błąd P0400 ... czy ktoś jest w stanie doradzić gdzie szukac przyczyny?? pompa wacu tez wyczyszczona ... jesli ktos miał podobne prolemyu albo wiej jak sobie z takim poradzic bede wdzieczny za rade
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.