Skocz do zawartości

mieszko

Members
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Trzeba zacząć od tego, że występują przynajmniej dwa rodzaje czujników abs: 1. czujniki ABS indukcyjne (pasywne), posiadają cewkę i można zmierzyć ich rezystancję może to być np 1kOhm. Można sprawdzić za pomocą oscyloskopu, mniej dokładnie multimetrem albo diodą LED. Czujnik indukcyjny nie wymaga zasilania. 2. Czujniki abs Halla (aktywne), które wymagają zasilania, NIE DA SIĘ ZMIERZYĆ REZYSTANCJI CZUJNIKA HALLA. Można je sprawdzić oscyloskopem, multimetrem, lub diodą LED. Automux i Grzes997 jesteście pewni że w 307 są czujniki indukcyjne że radzicie mierzyć rezystancje? To może by
  2. R93 - podgrzewacze cieczy chłodzącej R5 - świece żarowe B138 - czujnik położenia pedału gazu B141 - czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza B54 - czujnik położenia wału korbowego B25 - czujnik temperatury powietrza zasysanego B105 - czujnik ciśnienia doładowania K22 - przekaźnik świec żarowych Y68 - zawór sterowania ciśnieniem doładowania B30 - przepływomierz B24- czujnik temperatury cieczy chłodzącej B33 - czujnik prędkości pojazdu X1 - złącze diagnostyczne A5 -licznik S13 - czujnik położenia pedału hamulca S258- czujnik położenia pedału sprzęgła S24 - termiczny włącznik wentylat
  3. http://imageshack.us/f/163/agrenginediagram.jpg/ Nie mam pewności czy tłumaczenia na tym schemacie są dobre.
  4. Raczej nie będzie tam żadnego przekaźnika rozrusznika a ten co słyszysz po przekręceniu kluczyka na rozruch to przekaźnik który odłącza jakieś urządzenia na czas rozruchu. Musisz sprawdzić przewód od stacyjki do rozrusznika.
  5. wtedy światła stop nie działają Nie jestem pewien. Coś takiego znalazłem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26171
  6. Może to być włącznik stopu przy pedale hamulca. Najlepiej byłoby zacząć od podłączenia pod komputer i zczytania błędów. Poszukaj w googlach napewno coś znajdziesz na temat migającej kontrolki świec żarowych jest to temat często poruszany.
  7. Dziwne że na szarpakach nie wykazało żadnych luzów. Jeżeli by to były silentbloki, łączniki lub gumy stabilizatora to diagnosta na szarpakach powinien to zauważyć. Ja bym najpierw sprawdził tą zbieżność zanim się zabierzesz za wymianę elementów zawieszenia. Spróbowałbym tez podjechać może do innego diagnosty. IMHO Lepiej dobrze zdiagnozować problem niż wymieniać wszystko po kolei często nie potrzebnie.
  8. W niektórych samochodach występuję filtr par paliwa. Z tego co wiem urządzenie to montowanie jest ze względów ekologii - opary są kierowane z powrotem do silnika. Zasada działania jest taka: Mam problem w Golfie III (silnik 1.6 oznaczenie AAE jeśli dobrze pamiętam) że elektrozawór zawór odpowietrzania zbiornika paliwa czasem "cyka" po czym obroty na chwile zaczynają pływać. Mam pytanie czy ten filtr może za to odpowiadać? Czy w ogóle taki filtr się wymienia? Nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat. Na allegro nie ma takich filtrów nowych.
  9. Zanim wymienisz czujnik sprawdź kable do czujnika i styki. Z tego co wiem komputer nie rozróżnia uszkodzonego czujnika od np urwanego kabelka. Możesz mieć czujnik dobry ale brak styku i już komp pokaże błąd czujnika.
  10. Jeśli oprócz przewodu hamulcowego do zacisku dochodzi linka to jest ręczny w tym zacisku.
  11. Przypuszczam że chodzi Ci o audi A4 B5 (roczniki 1995 – 2001). W audi A4 B5 nie reguluje się linki po wymianie klocków z tyłu. Jest regulacja ale reguluje się tylko gdy np wymienisz zacisk lub wymienisz linkę. W przypadku wymiany tylko klocków linka hamulca ręcznego nie wymaga regulacji jeśli wcześniej była dobrze wyregulowana. Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem ale hamulec ręczny wcale nie ma zaciągać się do końca. Ma hamować po zaciągnięciu na najwyżej kilka ząbków.
  12. Dzięki za odpowiedzi. Faktycznie po przeanalizowaniu konstrukcji zrozumiałe jest że trzeba dokręcać na samochodzie stojącym na kołach. P.S. Właśnie mam przed sobą książkę Renault Clio I Sam Naprawiam i niestety nie ma tam wzmianki na ten temat. Już nie pierwszy raz spotykam się z sytuacją że w książce typu "Sam Naprawiam" pominięte są rzeczy ważne a autor opisuje rzeczy oczywiste lub moim zdaniem mało istotne.
  13. Gdzieś słyszałem że wahacze trzeba dokręcać na opuszczonym samochodzie (samochód stojący na kołach). Będę wymieniał silentbloki w Renault Clio I i zastanawiam się jak to zrobić prawidłowo? Wstawiam foto poglądowe (Renault Clio I wahacz przedni).
  14. Myśle że da rade imadłem wcisnąć łożysko, ale żeby wybić trzeba będzie młotkiem. Tutaj masz pokazane jak kolega z forum golfa wymieniał za pomocą imadła: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=287128
  15. Samochód Citroen Saxo 1.1i 1996, silnik ma oznaczenie HDY. Opis problemu: 1. Samochód zaraz po odpaleniu na zimnym silniku czasem zgaśnie (nie zawsze). 2. Gdy silnik jest zimny nawet po kilkudziesięciu sekundach pracy przy próbie ruszenia "dławi się", trzeba wysprzeglić aby nie zgasł. 3. Gdy silnik jest rozgrzany wolne obroty czasem spadają do około 400 obr/min po jakimś czasie wracają do normalnych. 4. Podwyższone spalanie. Najgorszym problemem jest dławienie się na zimnym, tak jakby "dziura w obrotach". Jeżeli się chce normalnie dynamicznie ruszyć są problemy. Jeżeli si
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.