Skocz do zawartości

megaton2

Members
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O megaton2

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. Witam.Posiadam mazdę 6 2l 121KM i od paru dni przy ruszaniu nie ma mocy muli się niby jedzie ale tak jakby chciała i nie mogła dopiero jak wcisnę mocniej gaz to obroty wskoczą powyżej 3000 i nabiera mocy. Coś jest nie tak,poza tym to wszystko jest dobrze pali normalnie obroty jałowe dobre tylko to jak wyżej.Może ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuję.
  2. WITAM.Auto gaśnie w najmniej oczekiwanym momencie na rondzie skrzyżowaniu i to bez jakichkolwiek ostrzeżeń po prostu klik i auto toczy się bez pracy silnika.Ponownie daje się uruchomić po około pół godzinie.Wymieniłem kopułkę,palec.świece,przewody i nic podejrzewam że kończy żywot cewka,co Wy na to?POZDRAWIAM.
  3. WITAM.Błąd 282 regulator położenia przepustnicy nieprawidłowy sygnał wyskakuje mi i obroty zaczynają rosnąć, wiem że to silniczek krokowy ale on odpada ponieważ na dwóch innych to samo co jeszcze można sprawdzić.POZDRAWIAM.
  4. WITAM.Dziękuję za informację tak zrobię ale dopiero w sobotę.POZDRAWIAM.
  5. WITAM.Na gazie silnik mulił obroty falowały jechać się nie dało dopiero wyjęcie bezpiecznika od pompy paliwa pomogło silnik wrócił do normy więc pobierał jednocześnie gaz i benzynę i tu pytanie o przyczynę instalacja stag 2 i gdzie z tym jechać do gazownika, mechanika czy może elektryka?POZDRAWIAM.
  6. WITAM.Ostatnio podłączyłem auto pod vaga i pokazało błąd czujnik położenia przepustnicy i teraz pytanie gdzie on się znajduje i czy jest to część wymienna czy zintegrowana z przepustnicą.POZDRAWIAM.
  7. WITAM.Problem rozwiązany, kopułka i palec do wymiany.Zamykam.POZDROWIENIA.
  8. Między wskazaniami zegara a komputera różnica jest tylko 5 stopni to chyba czujnik temperatury jest dobry, przepływomierz toto chyba ma ale gdzie to nie wiem acha i chciałem dodać że czasem strzeli.
  9. WITAM.Podejrzewałem świece że być może kończą żywot i wymieniłem na nowe ponadto mam waga no i sprawdziłem błędy i pokazało mi tylko sporadyczny błąd sondy i go skasowałem.Myślę że to elektryka nawala ale za wiele się na tym nie znam.Problem nie ustąpił.Wracając z pracy gasł mi trzy razy.POZDRAWIAM.
  10. WITAM.Jadę i w pewnym momencie gaśnie bez powodu jakby odcięło dopływ paliwa po pięciu minutach odpala znowu i można jechać znów do pewnego momentu.problem występuje od trzech dni.W czym problem?POZDRAWIAM.
  11. WITAM.Mam aż trzy na wymianę i z każdym dzieje się to samo.POZDRAWIAM. [ Dodano: 2013-08-20, 20:07 ] WITAM.Wracam do tematu,czy nikt z forumowiczów nie miał takiego problemu że silniczek krokowy wychodzi na maksa i nie powraca.Stało to się nagle po odpaleniu auta automatycznie wskoczył na maksymalne obroty i nie zszedł z nich po podniesieniu maski okazało się że grzybek krokowego wyszedł na full i trzyma otwartą przepustnicę.Musiałem go wykręcić.Podejrzewałem że silniczek padł ale do tej pory zainwestowałem w dwa silniczki i z każdym to samo tak że silniczki można wykluczyć,kabelki dochodzące do wtyczki są okey więc w czym problem sterownik,jakiś czujnik jak to sprawdzić.Jazda bez krokowego jest naprawdę do kitu.POZDRAWIAM.
  12. WITAM.Gdy tylko silniczek krokowy dostaje sygnał to wykręca się na maksa i są wtedy obroty też na maksa,po wyjęciu przeczyszczeniu i wkręceniu z powrotem grzybka dzieje sie to samo.Silniczek pracuje bo go słychać.Jazda z nim jest niemożliwa więc całkowicie go wyjąłem i jeżdżę bez niego. Co może być przyczyną takiego stanu.POZDRAWIAM.
  13. .Witam. Tak silnik krokowy do wymiany, tłoczek wyszedł na full i nie chciał się schować.Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.