Skocz do zawartości

majdan

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dlatego piszę o dwóch różnych paskach ponieważ tu chodzi o rozrządu i osprzętu. Tutaj no forum volvo jest poradnik jak wymienić rolkę prowadzącą i rysunki to można sobie zobaczyć. https://v40.info.pl/post143824.html#p143824 Dzisiaj się przyglądnę rozrządowi tylko żeby tam osłonę ściągnąć to albo poduszkę silnika odkręcać albo na sile wydzierać ale nic, możne jakoś dojdę do niego. Koło pasowe nie ma wytartego ani spękanego tłumika drgań, jest cały, pozostałe rolki tez ok. Gorzej mnie martwi dlaczego pasek rozrządu potrafi wypchnąć i odkręcić polo pasowe. Czytałem ze sie to na klej go gwi
  2. Moje auto to volvo v40 1.9Di 95KM z 2000r. Problem polega na tym że koło pasowe się odkręca ze śruby. To jest koło pasowe na wale korbowym. Koło to (a właściwie śruba) samo się odkręca i pasek spada wraz z kołem pasowym. Gwint raczej nie jest uszkodzony bo robiłem próbę, śrubę wkręcam do samego końca i tak sobie siedzi, nie ma luzów ani gwint nie puszcza. Zauważyłem problem typu - pasek rozrządu ucieka na zewnątrz (aż na osłonie rozrządu górnej wytarło dziurę w osłonie). Czemu ucieka ten pasek na zewnątrz? Może on jest powodem że śruba na kole pasowym odkręca się-wypycha koło pasowe na zewnątr
  3. majdan

    Puka pólośka

    Na pewno jest seger bo go wsadzałem, chyba ze krzyżak się rozsypał.
  4. majdan

    Puka pólośka

    Ściągnąłem koło i chwyciłem za półoś. Ma luzy przód/ty (do środka skrzyni i na zewnątrz). Czyżbym złe założył przegub wewnętrzny ?
  5. Przy małych prędkościach (1-3 bieg) na dziurach i czasami na zakrętach puka mi coś w pólośce lewej. Jestem po wymianie manszety wewnętrznej. Może być przyczyną założona póloś nie w to miejsce (przekręcona w prawo/lewo) w gniazdo w skrzyni? Albo przegub wewnętrzny nie w tym miejscu konkretnie (również przekręcony). W programie serwisowym vadis na obrazku są oznaczone znakami miejsca prawidłowego złożenia przegubu do pólosi (coś jak rozrząd) tylko że na pólosi nie było nic takiego a na przegubie tak. A może to łącznik stabilizacji tak puka? Doradźcie mi coś.
  6. Temat tyczy się volvo v40 2000r. 95KM Robie rozrząd i nie wiem dokładnie gdzie zablokować wał korbowy, niby ma być jakaś zaślepka w bloku z prawej strony bagnetu ale ja tam nic nie widzę.
  7. Mam volvo v40 2000r. 95KM, ostatnio zauważyłem pojawienie się oleju w okolicach śruby od głowicy. Jest to śruba pierwsza od rozrządu. Nie da się dociągnąć jej wcale. Może to sączy się spod uszczelniacza wałka rozrządu ? Olej zalewam 10W40 Valvoline diesel max life Tu link https://drive.google.com/open?id=0BxiilC-EWMiMSnJydTFwY2ZEYXM ps. w razie jkaby link nie działał proszęo uwagę to poprawie.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.