Skocz do zawartości

KubaK

Members
  • Liczba zawartości

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KubaK

  • Tytuł
    Zaawansowany

Profile Information

  • Lokalizacja
    Koszalin
  1. KubaK

    Corsa B dla matki ;)

    Byłem wczoraj tego fiata oglądnąć i tragedia - malowany chyba wałkiem na nadkolach więc nawet mi się nie chciało robić jazdy próbnej Poluję więc jednak na tą corsę b
  2. KubaK

    Corsa B dla matki ;)

    Tak właśnie myślałem... W takim razie będę szukal jakiegoś 1.2 8v bo chyba nic prostszego już nie znajde w obsłudze [ Dodano: 2013-04-15, 15:45 ] A co o takim pierdziawku myślicie? http://tablica.pl/oferta/fiat-seicento-1999-CID5-ID2GDZp.html#78873f14c4;r:11;s:98
  3. Szukam dla matki malego samochodu do miasta i najbardziej pasowała by mi Corsa B ze względu na prostotę i to że już w oplach siedzę dłuższy czas i wydaje mi się, że te starsze są dużo prostsze w budowie niż np francuzy Co byście powiedzieli o takim autku z aukcji poniżej - szczególnie o silniku bo nie chciał bym mieć z nim później za dużo klopotów w obsłudze i eksploatacji: http://tablica.pl/oferta/sprzedam-corsa-b-1-0-12v-1997rok-CID5-ID2EmXl.html#72e2fc1f55;r:11;s:
  4. Co do tych krzyżaków to potwierdzili mi w ASO że częsty problem i niestety ten typ tak ma - nawet jak wymieni się na nowy to nie ma pewności kiedy znowu zacznie sie odzywać... O dziwo dowiedzialem się też, że w Insigni taki problem też występuje
  5. Możesz kupić sam wkład - poszukaj na allegro. Jeżeli będziesz wymieniał sam to jest troszkę zabawy z rozmontowaniem obudowy termostatu ale jest na to patent żeby poszło szybciej. Przydaje się też nowy oring, który uszczelnia obudowę termostatu z jej plastikowym króćcem (do grubego węża) bo jak rozbierzesz to później już nie pasuje na swoje miejsce. Można tez na jakiś uszczelniacz zlożyć ale trzeba bardzo dokladnie oczyścić (ja przez niedokładność robiłem to dwa razy). Numeru części niestety nie znam
  6. Udało sie rozebrać i przeczyścić. Dobrałem nasadkę zeby pasowała od strony guzika i lekko stuknąłem i wylazło. W środku nic nie uszkodzone tylko straszny syf - taki jakby rdzawy nalot ale elementy nie skorodowane. Pewnie gdzieś przy pracach w samochodzie wilgoś z syfem się dostała. Ogólnie to ten dzyndzel do przestawiania kierunku odkręcania trzyma nię od drugiej strony na takim ala nicie, który z tym dzyndzlem łączy się po prostu na wcisk na malutki wieloklin. Jeszcze przy rozmontowywaniu radzę uważać na malutkie dwie spręzynki w srodku aby nigdzie nie uciekły bo sa naprawdę małe Niestety smaru do wkładek nie miałem to poszedł do środka smar teflonowy - jak się nie sprawdzi to rozmontować jest łatwo.
  7. Dzisiaj sprawdze. Jak już uda mi się otworzyć to czym najlepiej przesmarować? Jakiś miedziowy smar czy może jakiś biały - teflonowy?
  8. moja grzechotka wygląda tak nie wiem nadal co tam może trzymać w miejscu te bebechy
  9. Nie wiem gdzie napisać to może tutaj przypasuje Czy wiecie może jak rozebrać grzechotkę YATO? Jakoś ze dwa lata temu chyba kupiłem zestaw kluczy z 3 grzechotkami i najmniejsza z nich zaczęła coś lekko sie zacinać i ciężko chodzić. Chciałem ją rozebrać to z zewnątrz wykręciłem 2 śrubki takie długie znajdujące sie przy przełączniku zmiany z odkręcania na dokręcanie i dalej nie mogę sie do niej dobrać, a nie widzę żadnych innych widocznych zabezpieczeń. Nie chcę jej na hama próbować otwierać żeby nie rozwalić czegoś.
  10. Ten silnik to ogólnie konstrukcja bardzo podobna do mojego 1.3cdti w Corsie. Co do EGRa to nie będzie on powodował takiego spalania na pewno. Ja jeżdżę na zacinającym sie EGRrze już 2 lata i spalanie caly czas koło 5l/100km. Co do temperatury to pewnie do wymiany wklad termostatu. U mnie tez takie temperatury się utrzymywały - po wymianie wkładu termostatu dociąga ladnie do okolo 90 stopni i tak trzyma. Co do spalania to trzeba byłoby podpiąć jeszcze pod kompa i sprawdzić jakie wartości pokazują czujniki poszczególne bo któryś może oszukiwać a nie wywalać błedu. Ogólnie to ile auto ma najechane? Pompa CR szczelna?
  11. Sam silniczek idzie dostać w tanich pieniądzach. Np tutaj: http://allegro.pl/silniczek-silnik-wspomagania-opel-corsa-c-combo-c-i3075187611.html Trzeba tylko pamiętać aby odpowiednio przesmarowac aby póxniej nie bylo z nim problemów. Tam gdzie pracuje zębatka to z tego co pamiętam jest oryginalnie nawalone białego smaru jakiegoś.
  12. Z tym że Corsy C nie są też aż tak leciutkie. Wydaje mi się ze cięższe nić lanos czy kadett. Moja ma w dowodzie o ile się nie myle jakies 1100 kg
  13. Nie pomyślałem o serwerach poszło na maila
  14. ArKos, niestety ale ani przez PW ani przez opcję email nie moge dodać załączników Może podaj mi na PW maila kontaktowego zebym mógł z prywatnej skrzynki Ci to jakoś wysłać?
  15. W załączniku dodałem mały instruktaż jak włączyć kilka przydatnych funkcji świateł w Oplu Corsie C (chociaż według moich informacji działa to podobnie w następujących modelach samochodów: Corsa C i D, Vectra C, Signum, Meriva, Astra III, Zafira B, Combo C). PS. Cholerka nie mogę nigdzie znaleźć opcji dodania załącznika więc prosze kontakt od któregos z adminów lub moderatorów jak mogę dodać pdf`a albo komu go przesłac
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.