Skocz do zawartości

Harry

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Harry

    Jak odzyskac moc

    z prostrzych rzeczy polecam powymieniac filtry, pojeźdźić troche na czyściku do wtrysków, stary katalizator zapycha-spowalnia spaliny wiec jesli dawno nie był wymieniany(niepamiętam chyba co 100 tys sie wymienia, ale i tak mozna wywalić to mu troszke lżej będzie). Dalej jesli chcesz poinwestowac to zdejmij głowice i zmień pierścienie na tłokach-powróci podobne sprężanie do seryjnego. Uszczelniacze czy też szklaneczki w głowicy, zaworki ewentualnie. I dotego dobrac olej. Olej dobierz w zalezności czy robisz b silniku czy tylko jakiestam czyszczenie. Jesli zmieniasz pierscienie,rozrząd itd, to może 5W40, albo 50 jesli nie to albo 10W40 albo 15W50 w zależnosci od tego w jakim sdstanie jest silnik. Wyczyść też odpowietrznik- ten który wychodzi z pokrywy głowicy, to mu troszke pomoże. niewiem dalej mi tylko przeróbki przychodza do głowy
  2. nie, nie przeciez pisałem że przerabiałem dolot klapke przepustnicy. Czyli kolektor moge głaskać na lustro a kanały zostawić lekko gładkie, zresztą poczytam dziś co wysłałeś, dzięki ArKos
  3. tzn na FAKTYCZNE lustro zrobiłem klapke, troche słabiej wewnętrzną część przed klapką a kolektora nie wyciagałem nawet bo kurcze czasu nie miałem. nie na lustro?? TZN nigdy tego nie robiłem, ale mam tutaj taki fajny srodek ktory sie nazywa brasso i do polerowania jest genialny, jakby zjada po troszku powierzchnie. Czyli polerować kolektor ale nie do konca tak??
  4. to znaczy z tym się zgodze że jedno bardzo często ciągnie za sobA drugie ale co do wydechu jednak nie. miałem przez pare miesięcy zrobiony wydech przelotowy- w miescu kata była tylko mała puszeczka tej samej wielkości tyllko pusta i rura aż do wydechu koncowego. Na koncu mam takiego mugena sportowego specjalnie do 2 litrów i jak skonczyłem układ to czuc od razu różnice- spaliny nie zatrzymują sie w żadnuych gównianych puszkach tylko prościutko lekko na zewnątrz. Bardzo mądrze mówisz że Wszystko powinno być policzone dlatego jak wstawisz za dużą srednice rury to rozprężysz układ. Tylko że na sprawach mieszanek zapłonów itd mogłem zawsze polegać na moim nauczycielu który sie sćigał w 3 i 2 lidze rajdów w polsce. Teraz jestem troche tutaj zdany na siebie. Spróbuje znależdż jakiegoś mądrego faceta od Chip tutningu zobaczymy co z tego wyjdzie. Napisze od razu. Pozdrawiam
  5. sie zdaje na stożu jeżdziłem juz troche czasu nigdy nie miałem z tym problemu faktycznie stożek był mniejszy ale kurcze to nawet na logike dziwne żeby sam filtr i EGR robił takie cyrki. (Nie żebym chciał podważać waszą wiedze! ) dwa tygodnie temu golf zrobił 2000 km podróży podczas niej obserwowałem temp. oleju i nagle zaczął sie ostro grzać przy 120km/h temperatura była 96-98 stopni i musiałem jechac wolniej. Od razu po przyjeżdzie zmienilem olej filtr i termostat bo myślałem że to on, ale nie pomogło wyjąłem termostat dla testu i teraz maksymalnie sie nagrzewa do 80 stopni, wiem że woda płynie bo to logiczne ale wskaźnik nie pokazuje wzrostu temp wody. to kwestia czujnika jeszcze nie wiem ktorego ale znajde założe i termostat też.Opisuję to z termostatem bo może to ma wpływ z którejś strony... moze komputer świruje bo dużo pracy robiłem ostatnimi dniami i bedzie jeszcze więcej. MOże trzeba wykasować błędy strasznie ryje mi psyche ta sytuacja [ Dodano: 2011-04-07, 18:00 ] ale jeszcze raz-po to sie robi modyfikacje żeby dostać te kilka kucy więcej , wiec moze zamiast powracać do stanu fabrycznego ( co napewno rozwiązałoby problem) może zwiększyć proporcjonalnie dawke paliwa. Dam rade sam to zrobić miał ktoś kiedyś takiego golfa ?? czy szukać kogos od ustawiaćia map zapłonu itd?? Z gory dzieki i sorki za chaos w wypowiedziach
  6. Witam panowie, mam pewien problem. Postanowiłem troche przerobić układ dolotowy w moim golfie- z racji tego że to 2.0 zdecydowałem sie na stożek. Jest dobrej jakości-pleciony z siateczki do 400 koni wiec kupiony z zapasem odłączyłem EGR i ogrzewanie powietrza w przepustnicy. Wyczyściłem przepustnice i wypolerowałem klapke na lustro wraz z wlotem od strony filtra od środka. chciałem też wyszyścić i wypolerować kolektor ale to za jakiś czas bo auto jest mi regularnie potrzebne.Po tych czynnościach zauważyłem że auto osłabło. Czy to może byc efekt tego że jest teraz wiecej zimnego powietrza w tłoku i trzeba zwiększyc dawke paliwa , czy też może(choć to według mnie bardzo wątpliwe) odłączona recyrkulacja spalin ma jakieś znaczenie. Dodam oczywiście że miejsca gdzie były wężyki szczelnie zaślepione. Prosze o poradę
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.