Skocz do zawartości

Oczko140

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Cześć, Niespodziewanie podczas jazdy pojawił się "check engine" i komunikat "Emisssin garage" a po odpięciu akumulatora i wpięciu ponownie " abgas warkstatt" w golfie plus 1.6 lpg. Samochód zachowuje się bardzo dobrze i nic się nie zmieniło po wyświetleniu tego komunikatu. Jeśli nie wzrosło spalanie to myślę, że coś jest albo z katalizatorem, albo drugą sondą (diagnostyczną). Jedyne to są słyszalne dziwne dźwięki za samochodem na wolnych obrotach przy tłumiku ( coś jakby w środku się czasem poruszało). Może ktoś spotkał się już z takim problemem? Dziękuję.
  2. Cześć, Niespodziewanie podczas jazdy pojawił się "check engine" i komunikat "Emisssin garage" a po odpięciu akumulatora i wpięciu ponownie " abgas warkstatt" w golfie plus 1.6 lpg. Samochód zachowuje się bardzo dobrze i nic się nie zmieniło po wyświetleniu tego komunikatu. Jedyne to są słyszalne dziwne dźwięki za samochodem na wolnych obrotach przy tłumiku ( coś jakby w środku się czasem poruszało). Może ktoś spotkał się już z takim problemem? Dziękuję.
  3. Urządzenia niestety nie mam... a metoda w dwie osoby (trzymaj/puść) sobie z tym poradzi? :-)
  4. Mam jeszcze pytanie, czy po wymianie pompy trzeba jakimś VAG-iem odpowietrzyć pompę ABS? Czy zwykła metoda odpowietrzy również pompę ABS?
  5. ArKos dziękuję, zawsze to potwierdzenie jakiegoś tropu :-)
  6. ArKos czyli na początku skupić się na wymianie pompy? Wymiana jest jakaś problematyczna?
  7. Cześć, Posiadam Gofla Plus, od zakupu zmagam się z problemem z hamulcami. Samochód hamuje, abs działają. Problem polega na tym, że bardzo często pedał hamulca wpada w podłogę, nie jest to zawsze ( czasem złapie od razu normalnie) ale najczęściej tak się dzieje, gdy napompuję pedał podczas hamowania (nacisnę 2-3 razy) pedał się znacząco unosi, ale niestety zatrzymując się na światłach pedał znacząco opada aż do podłogi, gdy napompuję wzrasta ale znów opada. Serwo wydaje się być sprawne bo jak auto jest zgaszone pedał jest bardzo twardy i podczas zapalania opada. Układ odpowietrzany dwa razy, przelane duże ilości płynu lecz to nic nie pomogło, wycieków nie ma. Czasem gdy napompuje pedał i wcisnę go z całej siły czuć jakby lekko się przepychał. Czy możliwe, że jest to przypadek przepuszczania pompy hamulcowej między sekcjami? Kolejne co zauważyłem to ręczny trzyma i łapie dość szybko, lecz gdy pedał hamulca wpada i wcisnę go do końca to hamulec ręczny zaciąga się bardzo wysoko i nie jest już tak mocny, ale gdy zgaszę auto i puszczę hamulec rączka ręcznego znów zaciąga się delikatnie i auto stoi w miejscu. Proszę o pomoc.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.