Skocz do zawartości

Lukaszldz

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukaszldz

  • Tytuł
    Nowicjusz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jestem laikiem i po prostu nie wiedziałem że takie obroty to norma, starałem się opisać wszystko szczegółowo, nic innego jak ten opis nie dam rady wrzucić, jak to za mało to trudno się mówi, temat do zamknięcia.
  2. przed chwilą podpinałem auto pod kompa, wszystko na rozgrzanym silniku: temp. powietrza dolotowego 35 stopni Przep powietrza skakała od 2.100 g/s do 2.300 g/s dodam że obroty silnika też skakały od 770 do 790 Po jakichś 5 minutach temp. powietrza dolotowego wzrosła do 40 stopni, przep. powietrza skakała od 1900 do 2100, obroty silnika też falowały. Odłączyłem przepływomierz: temp.powietrza dolotowego -40 stopni, przep. powietrza dolotowego 0.000 g/s obroty silnika falowały jak wyżej
  3. Ranne kłopoty występują od około 2 miesięcy, jeżdżąc po mieście nie wyskakują żadne błędy, jedynie w ostatni weekend na trasie zapaliła się kontrolka z nieprawidłową emisją spalin (błąd P0170), błąd skasowany i póki co nic nie wyskakuje, poranny rozruch cały czas z kłopotami z pierwszego postu.
  4. Witam, najprawdopodobniej wysiada, bądź wysiadł mi przepływomierz (auto po odpaleniu rano, przez jakieś 15-20 sekund bardzo nierówno pracuje, można powiedzieć jak traktor, przy odpiętym przepływomierzu problemu nie ma). No i mam pytanko, ryzykować i kupić zamiennik (może poleci ktoś sprawdzonej firmy) czy lepiej się nie bawić i kupić oryginał (różnica ok 300zł), czytałem że z tymi zamiennikami to różnie bywa...
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.