Skocz do zawartości

dchinasky78

Members
  • Liczba zawartości

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, od jakiegoś czasu mój szwagier jest posiadaczem Forda Focusa mk2 cc z 2008 roku. Samochód wyposażony jest w 2-litrowy turbo diesel o mocy 136 KM. Jest to silnik znany m.in. z Citroena C5. Auto w tej chwili ma przejechane około 170 km. Niestety, po ostatniej wizycie u mechanika, okazało się, że na filtrze paliwa pojawiło się dość sporo opiłków żelaza koloru złotego. Z tego co udało nam się do tej pory ustalić, problem ma przyczynę w pompie paliwowej, która się kruszy. Dowiedzieliśmy się, że ta usterka jest popularna w tych modelach, a jeżeli chodzi o naprawę, to trzeba byłoby czyścić cały układ paliwowy. W związku z tym pytanie do Was, czy z tą usterką można dalej jeździć tym samochodem?(wymieniając często - powiedzmy co 10 tys filtr paliwa), czy lepiej nie ryzykować, być stratnym i go po prostu sprzedać? Jaki ewentualnie może być szacunkowy koszt naprawy tego typu usterki? Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź w temacie. Myślę, że ten temat może być przydatny również innym użytkownikom, którzy będą zainteresowani nim w przyszłości. Pozdrawiam i dziękuję.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.