Skocz do zawartości

Maestroo1

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Chciałbym się poradzić w następującej kwestii. Moja butla LPG kończy okres ważności. Co teraz powinienem zrobić? Chcę wstawić nową na następne 10 lat, nie chcę tej starej homologować bo ponoć się jest to nie opłacalne a do tego byłaby wtedy na krótszy okres czasu... Pytanie teraz mam takie, czy muszę dokonać tej wymiany w jakimś specjalistycznym warsztacie, co zajmuje się LPG czy mogę to zrobić w każdym lepszym, który się zgodzi to zrobić? Czy po za butla trzeba tez wymienić coś jeszcze? Czego trzeba dopilnować jeżeli chodzi o papiery itd? Rozumiem, że wraz z nowa butla przychodzą nowe papiery na 10 lat legalizacji i wystarczy, że butle mi wstawią w jakimkolwiek warsztacie i mogę sobie jeździć? Nie muszę robić jakiegoś przeglądu? Z góry dzięki za informacje.
  2. Witam Wszystkich. Kieruję się z prośbą o poradę. Mam problem z silnikiem 1600cm3, a dokładniej po nagrzaniu silnika momentami traci ciśnienie co skutkuje ukazaniem się kontrolki ciśnienia oleju. Dodatkowo mam wyciek prawdopodobnie z uszczelniacza między połączeniem skrzyni, a silnika. Nie mam pieniędzy na naprawy i muszę zastosować środki doraźne. Druga sprawa, że opłacalność naprawy też stoi pod znakiem zapytania. Obecnie silnik pracuje na oleju 5w40, pytanie na jaki inny olej warto byłoby wlać aby sytuacja z ciśnieniem oleju się poprawiła oraz może udało by się też jakoś choć na jakiś czas uszczelnić silnik od wycieku? Propozycje które do tej pory mam to: 10w40 półsyntetyk 15w40 mineralny lub dodatkowo ponoć można zastosować np. Liqui Moly Oil Verlust STOP, co niby ma przy-tamować wycieki poprzez regenerację uszczelki. Czy to działa, to nie wiem... Bardzo proszę o porady i informacje. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.