Skocz do zawartości

Przemekv9

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Szczelność była sprawdzana i jest wszystko okey, zawory nie wypalone. Jak sprawdzić czy w płynie nie ma spalin? Dodam że ciepłe powietrze jest. [ Dodano: 2016-08-15, 09:06 ] Wszystko jasne, reduktor przepuszczał gaz do obiegu
  2. Mam kolejny problem tym razem w Renault Master 2.5 TDI 2009r. Podczas przejechania jakiegoś dystansu to wsysa wodę ze zbiorniczka, a po odkręceniu jego przybywa go do stanu normalnego, ktoś wie co może być tego przyczyną? Dodam że została wymieniona Pompa wody i termostat
  3. Witam. Mam mały problem, ponieważ wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przez rurkę. Korek został wymieniony na nowy, termostat również, głowica była planowana i wszystko w porządku, nowa uszczelka pod głowicą Samochód to Ford Maverick 2.0 benzyna+lpg rok 2001. Samochód gdy jest zapalony jest okey, lecz gdy pojedzie się nim, to przy jezdzie wyrzuca Temperaturę pokazuje na dobrą, mniej więcej połowa. Wie ktoś co może być tego przyczyną? Proszę o szybką odpowiedź. Dziękuję
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.