Skocz do zawartości

szymon 1587cm3

Members
  • Liczba zawartości

    1949
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szymon 1587cm3

  • Tytuł
    Moderator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gniezno
  • Interests
    rózne
  1. Silnik nieruszony, po plukance i zmianie oleju rok temu. Sprezanie 16, 13,5, 16, 16. Kopcenie ustalo i zuzycie oleju delikatnie spadlo. Drugi cylinder slabiej prawdopodobnie z powodu podwieszajacego sie zaworu.
  2. Odpowietrz. Zalej filtr do pełna i spróbuj zaciągnąć czymś paliwo ze zbiornika do filtra. Po odpaleniu daj mu od razu obroty rzędu 3000 i powinien sam pociągnąć. Niestety pompy pomocniczej w zbiorniku nie ma i pompa wtryskowa musi zassać paliwo ze zbiornika.
  3. Jak to jest? W pamięci sterownika zapisany błąd P1526 - błąd adaptacji przepustnicy i w związku z tym pytanie czy potrzeba adaptować w jakiś sposób przepustnicę w tym silniku? Zaglądając do przepustnicy jest zasyfiona od strony kolektora jednak czy po czyszczeniu nie zgłupieje?
  4. Użyj innego klucza, jest tam miejsce. Albo wymontuj napinacz, obróć pompę i poskładaj.
  5. Jakie kolory sterujące do których wtryskiwaczy? Znalazłem dane: wtryskiwacz nr 1 - brązowo-czarny - u mnie 3 wtryskiwacz nr 2 - brązowo-biały - u mnie tak samo wtryskiwacz nr 3 - brązowo-czerwony - u mnie 1 wtryskiwacz nr 4 - brązowo-zielony - u mnie tak samo. Jednak u mnie pasuje inaczej (wiązkę już ktoś izolował na nowo). Kolejność potrzebna do x16xel (stary typ) vectra b 98r. Silnik na jałowych pracuje na 3 cylindry, fuka w wydech i przygasa przy dojazdach do krzyżówek. Świeca cylindra nr 3 czarna (zalana)
  6. 1. Małe bloki 41, duże 46mm. Jak nowa pompa to bez klucza się da. 2. Przeczytaj co jest na kółku napisane przy danym znaku. Intake to dolot, exhaust to wydech. Jaki to silnik w ogóle bo są przynajmniej 2 podstawowe typy?
  7. Witam, Jak to jest z samochodem sprowadzonym i NIEZAREJESTROWANYM w polsce? Chcąc kupić taki samochód co trzeba robić żeby prawnie było ok. Spisywać jakieś umowy czy cos? Chcę go dla silnika i osprzętu, reszta mi nie jest potrzebna. Co zrobić później z pozostałością pojazdu?
  8. Witam, Dopadło i moją strychnine. Jadę z dużej górki i hamuje silnikiem, po zjeździe dotykam gazu i przez chwile mam niebieska chmurę za sobą. Gorący silnik, długa zmiana świateł, ruszam ze skrzyżowania na zielonym świetle i za mną niebiesko. Po 50m czysto. W każdej innej sytuacji nie zauważyłem kopcenia. Oleju znika około litr/1000. W trasie nie kopci, w zasadzie tylko w mieście. Zimny też nie widziałem żeby kopcił. LPG nie ma. Sprężanie wysokie, olej GM 10W/40. Muszę coś z tym zrobić bo niebiescy w końcu dowód mi zabiorą. Silników nie robie za dużo. Myślę o uszczelniaczach i o próbie wymiany bez demontażu głowicy. Jakbym miał robić pierścienie to wole zmienić silnik. Co według bardziej doświadczonych w silnikach będzie bardziej prawdopodobne przy powyższych objawach? Zawory czy pierścienie?
  9. Za mało danych. Jak sie zachowuje pilot. Czy był synchronizowany? Czy dioda się świeci? Spróbuj zamknąć się w samochodzie i wciśnij rygiel od środka - powinien zamknąć wszystkie drzwi.
  10. Bardzo słaby ten blog... Sam valteków bym nie kupił ale znam osoby które mają i sobie chwalą. Przykładowo vectra x20xev z valtekami po 10 latach (ok 70 000km) trzyma korekty ciut na ubogo ale jeszcze w normie. Mowa o korektach w ECU silnika. Przyczyną tego wzbogacania może być parownik, bo jest alaska. Właściciel od momentu montażu nic nie regulował i nic nie wymieniał poza filtrami (raz w roku). Znam więcej takich przypadków. Znam też przypadki markowych wtryskiwaczy które padły po małym przebiegu (rzędu 10-15% deklarowanego krater, )
  11. Nie rozpoznaje kluczyka. Pewnie trzeba zakodować na nowo a to juz tylko przy pomocy komputera.
  12. Rozwiązanie jest proste nie przydławiaj, dodaj gazu.
  13. Jeśli wszystkie numery pasują to jest taki sam.
  14. Ciśnienie w układzie jest normalne teraz? Na gorącym silniku poziom płynu jest maksymalnie 1cm wyżej od stanu na zimnym silniku? Jeśli powyższe jest na tak to podmieniłbym termostat na kolejny. Cieżko trafić na nowy i sprawny. Ja używam wahler'a i wernet'a ostatnio. Podczas rozgrzewania silnika chłodnica może się zrobić ciepła dopiero gdy wskazówka pokaże 85-90stopni, wcześniej ma być ciągle zimna. Jeśli jest inaczej to termostat jest do kitu.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.