Skocz do zawartości

DanielGdy

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Regulacja robiona za każdym razem jak wracałem do "Mechaników" i dalej zero postępów
  2. Witam. Mam problem z moim golfem mkII 1.8 90km z instalacja LPG. Zakupiłem golfa z instalacją w której było wszystko w porządku , jedyne co to była do wymiany butla z racji ,,Wieku". Pojechałem do gazowników na wymianę: Wymienili: - Przycisk od zmiany LPG na benzyne - Butle - Przewody - Jakieś opaski i inne duperele Po wyjechaniu z warsztatu na ciepłym silniku chodził elegancko ale jak ostygł po odpaleniu na benzynie zaczął się trząść i pracował jak na trzech cylindrach, po przełączeniu na gaz zaczął się dusić i zgasł. Nie odpalał przez chwile na benzynie , kiedy odpalił to musiałem go przytrzymać na pedale gazu żeby zaskoczył. Jak przejechałem 3km przełączyłem go na gaz ( zwiększając obroty silnika ) i szedł w miarę normalnie ale zaczęło go szarpać delikatnie. Autko wróciło do gazowników którzy przeprowadzili regulacje , sprawdzenia itd itp. NIC nie pomogło dalej te same objawy , więc pojechałem w trasę Gdynia - Elbląg na pełnej butli 27L , trasa wyszła 167km w jedną stronę a Golfik spalił 26L gazu . :rozpacz: w trasie miał muła bo musiałem go porządnie depnąć żeby przyspieszył. Powrotną trasę robiłem na benzynie i wszystko było OK szedł bardzo dobrze bez problemów i spalanie niskie około 7L. Więc pytam się CO JEST PRZYCZYNĄ ?! na zimnym na benzynie MUŁ 3 gary , na ciepłym OK , GAZ na zimnym MUŁ + Gaśnie i szarpie , na Ciepłym Spalanie jak bym miał 5.0 450KM .... PROSZĘ O POMOC !
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.