Skocz do zawartości

rafalito

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. wydech ok niebieskie dymki (branie oleju?)tez nie. kolega z pracy mowil mi ze to moze katalizator ale watpie..200tys przebiegu jazda w cyklu mieszanym glownie. sonda za katalizatorem z tego co sie orintuje duzego wplywu na osiagi auta spalanie itp. nie ma to bardziej pod katem ekologii jest nic blad skasowalem 2 dni temu na razie ok jak sie pojawi ten sam to sonde wymienie
  2. dziendobry chcialem uzyc szukajki na forum ale wywala mi blad i nie da sie jej uzyc. mam peugot 107 swieci mi sie check engine blad taki jak w opisie p04202b. podpiolem pod kompa na wykresie pracy (w czasie rzeczystym) sonda regulacyjna wyglada ze jest padnieta prad stanol na 0.45v korekta paliwowa wogule nie reaguje na pierwszej sondzie wszystko ok wg mnie przypuszczacie ze to moze byc tylko sonda? silnik pracuje rowno przyszpiesza dobrze
  3. witam wszystkich pisze w tym watku zeby kolejnego nie otwierac, tez mam pytanie odnosnie 4x4 szukam auta w miare male zeby spalanie nie bylo duze (np sx4 scross ok.10l/100km troche duzo) patrzylem na auta typu suzuki swift 4x4 naped musi byc dolaczany w wiekszosci tych aut jest przekladnia wiskotyczna..w artykulach pisza ze praktycznie bezobslugowa i malo awaryjna ale tez nie mozna dlugo na nim jezdzic bo sie grzeje i tu mam pytanie ile z zalaczonym 4x4 mozna przejechac zanim temeperatura wywali blad na desce rozdzielczej? generalnie problem jest w zimie mam spory podjazd do domu ok 1km
  4. moze tak byc jak piszesz, pamietam ze kiedys mialem blad wlasnie tego czujnika przeczyscilem wtyczke i blad zniknol..dzieki temat do zamkniecia
  5. witam ostatnio zauwazylem jadac ze wskaznik temperatury cieczy dochodzi do 90st. i stoi (stalem w korku) podpiolem pod elm-a i temperatura cieczy idzie w gore do 98st. zalacza wiatrak i chlodzi czyli ok. tylko dlaczego nie pokazuje mi tego na desce? czujnik temperatury walniety? termostat wymieniony.
  6. ok to moze ogarne...ale powiem ci adam generalnie problem mialem z oponiona reakcja na gaz na lpg. Przed wymiana sondy to opoznienie bylo caly czas na zimnym i cieplym silniku, po wymianie wyraznie odczuwalna jest zmiana na zimnym dalej ma "laga" a na cieplym juz nie. Na innym forum wyczytalem ze podgrzewanie grzalki sterowane jest za pomoca ecu i do osiagniecia temperatury silnika potem spaliny grzeja grzalke i to by sie zgadzalo. dzieki adam
  7. masakra sonda zalozona orginal rezystancja na grzalce 8 omow tylko ze tak jak pisales (sprawdzic napiecie na grzalce) nie dochodzi prad do grzalki sprawdzalem od strony instalacji na zalaczonym silniku. Napiecie na sonde jest....w programie czujnik tlenu sonda 1 amieniaja sie procenty na 2 sondzie cisza...z elektryki jestem zielony nie wiem co moze byc. bezpiecznik 15a jest ok
  8. napiecia na sondzie nie mierzylem bo dojscie do zlaczki jest masakryczne a nie chcialem calego zlacza wyciagac bo siedzi na jakims zatrzasku w trudnym miejscu trzeba by miec raczki jak hinczyk...programowo jest napiecie to musi dochodzic sprawdzalem rezystancje zeby potwierdzic czy grzalka walnieta. Zamowilem nowa jutro zaloze i powinno byc ok mam taka nadzieje w kazdym razie
  9. dolot szczelny koloektor wydechowy + katalizator ok, nie wiem co myslec, pomierzylem rezystancje (biale kabelki) na sondzie za katem (ta ktora nie dawala odczytu a bylo napiecie) i wychodzilo 0.12-0.13 goscie na filmach mowia ze okolice 4 jest dobry...moze grzalka nie grzeje juz?
  10. ok masz racje jak ogarne wydech napisze co i jak sprawdze jeszcze szczelnosc dolotu
  11. a mam pytanie sprawdzilem wykresy krotkiej korekcji na sondach i pierwsza (przed katem) daje pomiar druga nie caly czas wisi 0.0...moze byc ze regulacyjna padla?
  12. dlugoterminowa przed skasowaniem bledu byla 14.1 krotkoterminowa miesci sie w przedziale -+4 na pb i lpg czyli jest ok nic pojezdze jak piszesz pare dni na pb i zobacze znalazlem fajny filmik na yt
  13. przedtem mialem blad p 0105 byl problem z cisnieniem w kolektorze ssacym, dlatego map sensor zmienilem i ok blad nie wrocil mam autocoma program delphi cars 2014, kiedys probowalem podpiac ten kabel pod fes-a ale nie chcialo go wykrywac korekty paliwowe jak to moze byc inaczej nazywane? krotko terminowa korecja i dlugoterminowa? po skasowaniu bledu krotkoterminowa byla podobna na lgp i benzynie dlugoterminowa byla 0.0 co mnie zastanawia to to ze na sondzie s1 skakalo napiecie w zakresie 50-500 a na s2 utrzymywalo sie ok 500 a moglbys sie odniesc do screena 3-ego
  14. witam wszystkich jak w temacie mecze sie z tym bledem od jakiegos czasu....silnik benzyna + gaz gaz zakladany pol roku temu (gaziarz twierdzi ze na kompie jest wszystko ok, wierze mu bo zakladalem w innym aucie u niego i bylo ok). Blad pojawil sie pare tygodni temu (wykasowany) teraz pojawil sie znow ten sam (po ok 3 tygodniach jazdy) dodam ze auto normalnie przyspiesza nie szarpie generalnie jest wg mnie ok...spalanie srednio 7l gazu w cyklu mieszanym ale jakas przyczyna tego jest na pewno ponizej zamieszczam screny w badania w domu (wymieniony map sensor, termostat, swiece) https:
  15. grzes hmm akumulator jest nowy (prawie roczny) ta sytuacja miala miejsce z dnia na dzien czyli w poniedzialek powiedzmy ok wszystko (13st. rano) a we wtorek juz takie jaja byly przy podobnej temperaturze otoczenia...jutro zamienie aku z innego auto i bede wiedzial czy to jego wina. alternator postaram sie sprawdzic we wlasnym zakresie... a czy jak rozrusznik jak jest na wykonczeniu to niezaleznie od temperatury silnika powinien "mulic" przy zapalaniu? nie wiem pytam sie... co do czujnika temperatury ktury daje sygnal do ecu to ponoc w asterce jest gdzies pod wtryskiem i odpowiada za ssan
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.