Skocz do zawartości

Asiny

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Sprawdź akumulator i jego ładowanie, raczej to Ci woda leci z tłumika a opiłki też Ci się przewidziały to powiedziałbym łuszcząca się sadza.Jak Ty ten samochodów kupowałeś?
  2. Witam Nie mogę znaleźć zaworu odpowietrzającego DELPHI 1997280(tylko używane na alegro) a taki mam założony.W katalogu Delphi jest tylko nr DELPHI SL10003-12B1 aczkolwiek niema tam oznaczenia mojego silnika czyli XEL jest XE? Natomiast zawór PIERBURG 7.02256.22.0 jest do mojego samochodu ale też jest zamienny z zaworem DELPHI SL10003-12B1 o co chodzi?CZy mogę kupić DELHI SL10003-12B1?
  3. na zapłonie zaciekawiły mnie te parametry spalania stukowego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d54f00a3317dfca8.html ,oraz map sensora powinien mieć od 0.3 a 0.5bar a miał 0.59 i wyższe napięcie niestety nie zrobił się screen, a borykam się jak też inni użytkownicy z odpalaniem samochodu. Jak jest zimny to obroty idą do 2000 po odpalaniu potem jakieś 1400 nie chcą spaść samochodem szarpie i sam zwiększa sobie obroty dopiero jak przejadę z 1km lub 3 razy zgaszę i odpalę to normalnie się zachowuje.Losowo też trzeba dłużej pokręcić aby zapalił. Daje parametry pomiarów sądy lambda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f34dd90fe59e520a.html
  4. Wywaliło mi podczas jazdy kontrolkę silnika ale zaraz zgasła.Po podpięciu pod kompa : P0130 Engine running since 40 s Coolant temperature is greater than 75 °C (167 °F) Throttle valve opening is greater than 10 % Following trouble codes not stored: P0120, P0105 Oxygen sensor voltage is in the range of 343 mV to 538 mV (Circuit interruption, oxygen sensor defective) Above conditions must be fulfilled for at least 15 s . Samochód zauważalnie zaczął więcej palić i stał się słabszy.Daje screen z działania sondy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cdbbc3dd5ae998ff.html Również przy 3tys. obrotów TPS pokazuje 15%?
  5. Wyczyściłem przepustnice nic nie adaptowałem tak jak pisaliście,po odpaleniu obroty poszły w górę i po chwili w dół i normalnie.Przeczyszczenie nic jednak nie pomogło a mianowicie gdy samochód przejdzie do 10km jest ok ale jak np pojeździ 1 godz i po całkowitym wystygnięciu odpalę to obroty idą do około 2tyś spadają na 1500 i jak ruszę to przy zmianie biegu nie chcą bardzo opadać a i szarpnie samochodem do przodu gdy puszcze sprzęgło po ok 2 km jest już ok?
  6. Witam potrzebuję informacji jak krok po kroku przeprowadzić adaptację przepustnicy w samochodzie Opel Astra G 1.6 16V XEL. W Sieci znalazłem http://forum.opel24.com/topic/65342-adaptacja-przepustnicy/ jednak nie jest to nic innego jak ten artykuł Może i wykonał bym opisane wyżej czynności ale nie mam op com a po drugie mowa tam o 85*C, przecież to gorący... Posiadam program OpelScaner ma on następujące opcje: 1. Reset IAC Block Learn Map 2. Reset O2-Loop Block Learn Map 3. Knockmap Reset 4. Idle Adjust Reset Proszę o objaśnienie do czego służą!
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.