Skocz do zawartości

Bartas

Members
  • Liczba zawartości

    336
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bartas

  • Tytuł
    Junior Admin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie zawsze przyrost mocy o ileś tam koni decyduje o sensowności moda. Taki kolektor na pewno poprawi przebieg krzywej mocy i momentu, a to poczujesz podczas jazdy. Auto stanie się zrywniejsze i mniej ospałe. A dodatkowy szpan z czerwonego "cosia" pod maską niezastąpiony
  2. malakus, dział video poradniki słabo się nadaje na takie tematy, przenoszę.
  3. Przyznaję, sam jestem ciekaw co taki klej potrafi Wypełnić rysy ok, ale czy nie będzie problemów z refleksami i odbijaniem światła w nocy? Czekam na efekty
  4. Nie spotkałem się niestety. Zastanawia mnie co fajnego jest w tej niebieskiej barwie światła?
  5. Bartas

    Trzesie kierownicą

    Krzysztof 007, zależenie od tego jaki masz luz felga- piasta. Nie mniej jest to niezalecane, może ci śruby pościnać Nie warto oszczędzać tych kilku zł
  6. Bartas

    audi a6 c5

    zbdawidek, patrz uważniej, gdzie zakładasz temat, dział video poradniki nie służy do zadawania pytań
  7. dokładnie tak, przerabiałem podobny temat ze stożkiem. Na puszcze będzie lepiej Możesz też stożek odizolować termicznie od silnika i zrobić mu dolot powietrza ze zderzaka, może dostaje za mało tlenu
  8. Korzystając z dobrej pogody postanowiłem raz na zawsze rozprawić się z sprawą spryskiwaczy z 3 strugami na rzecz mgłowych. Przeczytałem na forum kolegów (UNO) żeby spróbować ze spryskiwaczami od Skody Octavii II przed liftem Tak wiec udałem się do ASO Skody po spryskiwacz. Kosztował równo 20zł . Zajęty czas: 20min Poziom: Łatwy 1. Spryskiwacz wygląda dokładnie tak: 2. Zabieramy się za spiłowanie elementu zaznaczonego na zdjęciu z dwóch stron po ok. 1mm (po lewej stronie już spiłowane): 3. Następnie wyjmujemy stary spryskiwacz i zakładamy nowy, napotkamy jeden mały problem z włożeniem jednak pokaże jak go ominąć na rysunku: Musimy wyprostować zagięcie, które trzyma nasz stary spryskiwacz i spilować ok 1mm wyprostowanej blachy. 4. Następnie podłączami wężyk tak samo jak w starym spryskiwaczu i ukaże nam się taki wydok: Autor: Łukasz Ćwikliński
  9. Tumak5, jak masz jakieś fotki z prac możesz zrobić ładny opis i dodać to do działu poradniki, na pewno komuś to pomoże
  10. ArKos, Froniu co wy z jednego dnia? Wszystkiego NAJLEPSZEGO !!
  11. Wiem, że na bazie tego powstało już kilka gwintów w PL, zwłaszcza do aut, w których jest on trudno dostępny, albo w ogóle. Jest to element uniwersalny, ale daje jakiś punkt wyjścia.
  12. Boskiwjk, no to ten jednopinowy przy termostacie, jak obstawiałem. Ja mam lekko inaczej bo mam mot 4.1 i trochę inaczej przychodzi. Na fotce widać niebieski kabelek, wychodzi z okolic lampy, nie pamiętam teraz dokładnie skąd ale mogę zejść i obadać
  13. Boskiwjk, a nie przy termostacie czujnik? Ten jednopinowy? Jeśli ten, to jak dobrze pamiętam przewód wychodzi z okolicy wiązki prawej lampy, te rejony
  14. Bartas

    centralny zamek

    mj1000, uważniej zakładaj tematy, dział video poradniki nie jest do zadawania pytań technicznych. Przeniosłem
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.