Skocz do zawartości

MICHAL2008_02

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MICHAL2008_02

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. Czy mogę prosić o praktyczne wskazówki dotyczące demontażu skrzyni biegów i wymiany kompletu sprzęgła w fordzie C max 1,6 Duratec 16 V benzyna 100 KM z 2008 r. Jaki zestaw zakupić by sprzęgło pracowało cichutko cechowało się dużą żywotnością.
  2. Posiadam samochód Ford C Max 1,6 Duratec 16 V benzyna 100KM w którym to samochodzie jest roczny akumulator Ford Silver Calcium 52 Ah 500 A. W samochodzie jest max elektroniki i immobilizer. samochód używany jest sporadzcznie. Bywa, że stoi w garażu przez dwa tygodnie. Stwierdziłem, że akumulator naładowany do pełna napięcie spoczynkowe po 48 godz, od ładowania wynosi 12,6 V. Po nastepnej dobie napięcie spada do poziomu 12,4 V a jeszcze po nastepnej do 12,2 V. Przy takich spadkach napiecia po kilkunastu dniach samochodu nie odpalę.Przy badaniach napięc spoczynkowych nie powoduję by włączały się jekiekolwiek odbiorniki prądu. Czy to prawda, że przy napięciu 12 V akumulator juz jest na 100 % rozładowany. Proszę o wskazówki jak mam postępować. Alternator jest sprawny przy zapalonym silniku napięcie ładowania w normie. Po przejechaniu dłuzszej trasy napięcie spoczynkowe na poziomie 12,5 V. Mówi się, urzadzenia w samochodzie w stanie garażowym pobierają prad w granicach 0,25 mA jak to można przełożyć na napięcie. Czy musze się niepokoić. Aktualnie co 10 dni podładowuję akumulator ale to chyba jest chore.
  3. Wskazówka w moim przypadku nie okazała się przydatna. Ustaliłem ,że w moim samochodzie sterownik silnika jest przykręcony do obudowy akumulatora od strony silnika. Jeżeli chodzi o moduł komfortu to zgoda, przeglądałem tą stronę ale sądziłem, że to skrzynka z bezpiecznikami a nie moduł. Nie widzę tam żadnej elektroniki. Jak np sterowany jest centralny zamek.
  4. Proszę o zlokalizowanie w moim samochodzie FORD C MAX 1,6 Duratec 16 V benzyna z 2008 r sterownika silnika i modułu komfortu.
  5. Jeżeli odcięcie zasilania pompy paliwa jest tym najlepszym rozwiązaniem to proszę powiedzieć gdzie wykonać tą operację. Na przewodzie plusowym wychodzącym z ECU sterującym przekaźnikiem pompy paliwa czy tez na przewodzie zasilania pompy paliwa jeżeli na nim to gdzie: od bezpiecznika do pompy, od akumulatora do przekaźnika, czy też od przekaźnika do bezpiecznika. Wydaje się, że najlepiej by było odcięcie sterowania przekażnikiem pompy paliwa i to blisko ECU a więc w miejscu trudno dostępnym do zlokalizowania tego odcięcia. Co o tym myślicie. Poszę o rady w tym temacie.
  6. Posiadam Forda C-Max 1,6 Duratec 16 V z 2008 r 100 KM, benzyna i w nim zamierzam dokonać dodatkowego poza immobiliserem zabezpieczenia przed kradzieżą przez odcięcie zasilania sterownika i wstawienie w obieg mechanicznego przełącznika (włącz-wyłącz). W związku z tym proszę o fachowe wskazówki jak to zrobić. Nie wiem, gdzie w tym modelu samochodu znajduje się sterownik silnika i jaki przewód (kolor, nr pinu we wtyczce odpowiada za zasilanie sterownika po zapłonie, które nie wygasa po uruchomieniu silnika. Gdzie najlepiej takie odcięcie wykonać i czy ono jest bezpieczne z punktu widzenia żywotności sterownika. Czy taki zabieg nie spowoduje pojawienie się błędów w sterowniku.
  7. O jakim fochu piszesz o co tu chodzi. Czy to forum jest do pomocy czy do robinia sobie przycinków?
  8. Gdybym wymieniał pasek rozrządu w fordzie c max i miał doświadczenie nie prosił bym o pomoc w tym temacie.
  9. Mam jako takie pojęcie przy wymianie paska rozrządu bo wymieniałem go w oplu Vectrze A. Wiem też, że przy wymianie paska rozrządu przy moim samochodzie w Fordzie C-Max potrzebne są blokady: a- blokady dwóch wałków rozrządu w postaci płaskownika grubości 5 mm ze stosownymi wycięciami a do b- blokowania wału korbowego sworzeń M 10 X 47 i takie blokady mam. Wiem, że koło pasowe wału korbowego i wałki rozrządu nie mają klinów a jedynie są dokręcane śrubami z odpowiednią siłą (Nm) Moja prośba pomocy dotyczy wskazania krok po kroku jak się tą wymianę rozrządu dokonuje. Może mi w tym pomóc osoba, która przy wymianie rozrządu ma w tym modelu samochodu odpowiednie przeszkolenie i doświadczenie.
  10. Jak krok po kroku wymienić rozrząd w ford c - max 1,6 16 V Duratec Sigma, Benzyna, 100 KM
  11. Bardzo proszę o porady jak krok po kroku wymienić sprzęgło i wysprzęglik w Ford C max 1,6 16 V Duratec 100 KM,Benzyna. Czy jest możliwość rozpięcie lewej półosi i odsunięcie skrzyni na długich śrubach by powstała przestrzeń do zdemontowania sprzęgła i załozenie nowego.Czego przestrzegać aby po założeniu sprzęgła skrzynia weszła z wałkiem sprzęgłowym na swoje miejsce, jak odpowietrzać sprzęgło. Proszę o więcej szczegółów na temat wymiany sprzęgła. Co po kolei wymontowywać by wyjąć skrzynię jak przykręcać nowe sprzęgło i jak go ustawić by wałek sprzęgłowy wszedł bez problemu ze skrzynią.
  12. Proszę o wskazówki co mogę sam zrobić a jeżeli nie to kogo wezwać do pomocy
  13. Ford C-MAX 1,6 SIGMA 16 V z 2008 r benzyna. Po zamknięciu samochodu pilotem gasnie podświetlenie radia a podświetlenie komputera wyłącza się po około 25 minut. Czy ten model samochodu tak ma czy też można w jakiś sposób zmienić takie niczym nie usprawiedliwione podświetlenie. Proszę o stanowiska w tej sprawie.
  14. MICHAL2008_02

    radioodtwarzacz

    radio przez kilkadziesiąt sekund było bez zasilania i się nie rozkodowało. Pogłoski chodzą, że to radio ma pamięć i przez długi czas trzyma w pamięci swoje ustawienia ale nie wiem czy to prawda?
  15. Posiadam radioodtwarzacz z nawigacją Blaupunkt TravelPilot FX 2008 w samochodzie Ford C-MAX. Jak długo tego typu radia mogą być bez zasilania aby się nie rozkodowały.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.